کد خبر : 2072719 | 06 مهر 1403 ساعت 21:23 | 22.9K بازدید | 166 دیدگاه

سپاهان ما را وادار به عقب‌نشینی کرد؛

اسکوچیچ: به رکورد فکر نمی‌کنم، تیم من شخصیت دارد!

سرمربی تراکتور با پافشاری روی شخصیت تیم و بازیکنانش مقابل سپاهان، این پیروزی را حاصل اتحاد آن‌ها دانست!

اسکوچیچ: به رکورد فکر نمی‌کنم، تیم من شخصیت دارد!

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از پیروزی تراکتور مقابل سپاهان در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته ششم، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از این مسابقه، در خصوص تقابل دو تیم نکاتی را مطرح کرد.

اسکوچیچ در ابتدا گفت: به بازیکنانم برای این نمایش افتخار می‌کنم. همیشه در مسابقات کیفیت حرف اصلی را می‌زند، اما در بعضی مسابقات، شخصیت مقدم‌تر از کیفیت است! بازی را با موقعیت‌های خوبی شروع کردیم و موفق شدیم تا قبل از دریافت کارت قرمز چند موقعیت خوب به دست آوریم؛ بعد از دریافت کارت مجبور بودیم عقب‌تر بازی کنیم و از داشته خودمان دفاع کنیم. از اینکه بازیکنانم در این مسابقه با شخصیت ظاهر شدند بسیار خوشحالم. این پیروزی بسیار مهمی برای تیم ما بود و بسیار خوشحالم از اینکه هواداران‌مان را شاد کردیم. این یک هدیه‌ای بود که به آن‌ها دادیم و باعث خوشحالی‌ام است که امروز این نتیجه را کسب کردیم.

او در پاسخ به است سوال که بعد از شش هفته تیمش به صدر جدول رسیده و فکر می‌کند بتواند این روند را حفظ کند؛ گفت: خیلی زود است که الان بخواهیم درمورد این موضوع صحبت کنیم. درست است که الان صدر جدولیم، اما لیگ سخت و طولانی در پیش داریم، الان نمی‌شود در خصوص اینکه چه تیمی قرار است قهرمان شود صحبت کرد و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی تراکتور در پاسخ به اینکه بعد از اخراج ترابی انتظار می‌رفت شرایط برای شما سخت باشد، اما موفق شدید آن بالانس مورد نظر را حفظ کنید گفت: این برای ما خیلی سخت بود که مقابل تیمی مثل سپاهان با خط حمله بسیار خوب، بتوانیم با یک بازیکن کمتر نتیجه را حفظ کنیم. من مربی‌ای نیستم که تفکرات تدافعی داشته باشم، اما شرایط این مسابقه ایجاب می‌کرد که در لحظاتی عقب‌تر بازی کنیم. البته تیم مقابل گاهی ما را مجبور می‌کرد که عقب بشینیم. این اصلا آسان نبود که ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنیم.

2084932

اسکوچیچ در واکنش به این سوال که بازیکنان بعد از این پیروزی به سمت علیرضا بیرانوند رفته‌اند و این یعنی او قرار است چند ماهی محروم شود؛ گفت: حرف شما را اصلاح می‌کنم. بازیکنان همه به سمت یکدیگر رفتند و این نشان می‌دهد این تیم یک روح قوی دارد و پشت یکدیگر هستن. این تیم از خوش شخصیت خوبی نشان داد و لطفا سوالات در خصوص بازی باشد نه مسائل حاشیه‌ای.

سرمربی تراکتور در خصوص اینکه بعد از یازده سال این تیم موفق به شکست سپاهان شده گفت: می‌دانم که اینجا به رکوردها اهمیت زیادی می‌دهند و علاقه‌مندند؛ اما امروز برای من این مهم بود که تیمم شکل یک تیم را داشت. رکورد و چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده فاقد اهمیت است. بارها گفتم در فوتبال حافظه‌ای وجود ندارد، اینکه قبلا کی مقابل این تیم پیروز شدیم برای من اهمیتی ندارد. برای من مهم است که امروز موفق شدیم، امروز این پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم.

اسکوچیچ در پایان هم با کنایه به خبرنگاران گفت مرسی که در مورد داوری هیچ سوالی نپرسیدید!

دیدگاه‌ها