کد خبر : 2072718 | 06 مهر 1403 ساعت 21:21 | 3.7K بازدید | 4 دیدگاه

هوادار بازی را کنترل کرد و امتیاز گرفت

فاضلی: تیم‌های بزرگ در سیرجان زمین‌گیر می‌شوند

وحید فاضلی می‌گوید بازی با گل گهر برای‌شان از دیدار با تراکتور پرفشارتر بوده است.

فاضلی: تیم‌های بزرگ در سیرجان زمین‌گیر می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی، سرمربی هوادار، در کنفرانس بعد از بازی با گل گهر گفت: خوشحالم که بعد از ۴ماه دوباره به کرمان آمدم و امیدوارم تمام تیم‌های این استان در تمام رده‌ها موفق باشند. خوشحالم و تشکر می‌کنم از بازیکنان باغیرت‌مان که با تمرکز و تعهد کامل بازی را دنبال کردند و توانستیم یک امتیاز از میدان سخت سیرجان کسب کنیم. در ادامه فصل خواهید دید که تیم‌های بزرگ اینجا زمین‌گیر خواهند شد. من واقعا تشکر می‌کنم از بازیکنان خوب‌مان بسیار زحمت کشیدند و بازی بسیار فنی بود.

فاضلی درباره بهتر شدن وضعیت بازی تیمش گفت: تیم گل‌گهر تیمی بود که بیشترین فشار را به ما وارد کرد، حتی نسبت به تراکتوری که ما ۴ گل خوردیم. در بازی با تراکتور ما تا دقیقه ۳۰ می‌توانستیم گل بزنیم، ولی آن موقع به هارمونی نرسیده بودیم و شرایطی پیش آمد که باختیم. حتی بازی قبلی که به فولاد باختیم ما مستخق برد بودیم. امروز هم با احترام به کادر فنی گل‌گهر، آقای تارتار بسیار تیم خوبی درست کردند و پلن‌های مختلفی با کار بردند تا به ۳ امتیاز برسند. خدا را شکر ما توانستیم کنترل بکنیم و به یک امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.

او درباره موقعیت‌های گل تیم‌شان و نحوه بازی گل‌گهر توضیح داد: امروز هم یکی دو موقعیت داشتیم که یکی به دست گودرزی رسید و آن یکی هم در کرنر و شروع مجدد بود که به بازیکن ما رسید و ما می‌توانستیم به گل برسیم. تیم گل‌گهر بسیار تیم گردن کلفتی بود و با پلن A وارد شدند و در ادامه با پلن B تبدیل به ۳-۴-۳ شدند و روی اوت‌های بلند آمدند و در ادامه پلن C بود که اندونگ را بردند جلو و بازی مستقیم در دستور کارشان بود. این نشان می‌دهد تمام تلاش‌شان را کردند تا ۳ امتیاز را بگیرند. خدا را شکر بازیکنان ما با تعهد کامل توانستند تیم خوب گل گهر را کنترل کنند و یک امتیاز را بگیریم. از مهمان‌نوازی مردم خوب سیرجان تشکر می‌کنم.

2087178

دیدگاه‌ها