کد خبر : 2072716 | 06 مهر 1403 ساعت 21:20 | 14.3K بازدید | 29 دیدگاه

خداحافظی سلسائو از بحران؟

اعلام فهرست برزیل: حضور چهار رئالی و رافینیا

دوریوال جونیور لیست بازیکنان تیم ملی برزیل برای بازی‌های مقابل شیلی و پرو در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 را اعلام کرد.

اعلام فهرست برزیل: حضور چهار رئالی و رافینیا

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس، رودریگو، اندریک و میلیتائو، چهار برزیلی رئال مادرید، بار دیگر به تیم برزیل دعوت شده‌اند و رافینیا از بارسلونا هم بعد از یک دور غیبت، به فهرست بازگشته است. او بازی قبلی برزیل را به دلیل محرومیت از دست داده بود. در این فهرست استوائو از پالمیراس دیده نمی‌شود. بازیکنی که متعلق به چلسی است، ولی قرضی برای باشگاه پالمیراس بازی می‌کند.

میلیتائو پس از یک دوراه مشکل عضلانی که او را مجبور به ترک اردوی قبلی قبل از اولین مسابقه کرد، دوباره فراخوانده شده است. واندرسون (موناکو) و آبنر (بازیکن سابق لیون و رئال بتیس)، مدافع میانی، برمر، (یوونتوس) و ایگور ژسوس (بوتافوگو)، مهاجم، علاوه بر رافینیا، نفرات دعوت شده جدید هستند. یان کوتو (دورتموند)، برالدو (PSG)، وندل (پورتو)، استوائو و پدرو مصدوم (فلامنگو) از لیست قبلی حذف شدند.
برزیل بحران زده است و با تنها 8 امتیاز از 24 امتیاز ممکن، چهار شکست و تنها سه پیروزی به رده پنجم جدول رده‌بندی سقوط کرده است. برزیل هشت امتیاز کمتر از آرژانتین پیشتاز دارد و با ونزوئلا مساوی است. سلسائو تنها یک امتیاز بیشتر از پاراگوئه و بولیوی دارد.

در دو بازی گذشته آنها به سختی اکوادور را در خانه با گل رودریگو شکست دادند و در دیدار خود مقابل پاراگوئه شکست خوردند. با این حال شش تیم از ده تیم آمریکای جنوبی بلیط مستقیم جام جهانی را دریافت می‌کنند و تیم هفتم در پلی آف به رقابت می‌پردازد.

2087175

فهرست برزیل:

دروازه بان‌ها: آلیسون (لیورپول)، بنتو (النصر)، ادرسون (منچستر سیتی).

مدافعان: دانیلو (یوونتوس)، واندرسون (موناکو)، آبنر (لیون)، گیلرمه آرانا (اتلتیکو مینیرو)، برمر (یوونتوس)، میلیتائو (رئال مادرید)، گابریل ماگالایش (آرسنال)، مارکینیوس (PSG).

هافبک‌ها: آندره (ولورهمپتون)، برونو گیمارش (نیوکاسل)، ژوائو گومز (ولورهمپتون)، جرسون (فلامنگو)، پاکتا (وستهم).

مهاجمان: ایگور ژسوس (بوتافوگو)، رافینیا (بارسلونا)، گابریل مارتینلی (آرسنال)، رودریگو (رئال مادرید)، ساوینیو (منچستر سیتی)، وینیسیوس (رئال مادرید)، اندریک (رئال مادرید)، لوئیز هنریکه (بوتافوگو).

دیدگاه‌ها