کد خبر : 2072713 | 06 مهر 1403 ساعت 21:13 | 3K بازدید | 9 دیدگاه

آلومینیوم شاکی از داوری و وی‌ای‌آر!(عکس)

به نظر می‌رسد سیستم کمک داور ویدیویی در دیدار آلومینیوم اراک-خیبر خرم آباد اشتباه عجیبی داشته است.

آلومینیوم شاکی از داوری و وی‌ای‌آر!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک موفق شد در هفته ششم و در جدال مقابل خیبر خرم آباد، با تک گل رحمان جعفری اولین پیروزی فصلش را به دست آورد، اما این پیروزی می‌توانست برای ایرالکو شیرین‌تر شود.

در دقیقه ۷۰ نیمه دوم، محمدامین کاظمیان پس از فرار در عمق خط دفاع با تونی باتیستا تک به تک شد و موفق شد به سادگی هر چه تمام‌تر گل دوم بازی را به ثمر برساند، اما در همان لحظه بود که پرچم کمک داور بالا رفت و گل آفساید اعلام شد.

بنیادی‌فر که قرار بود داور اصلی این دیدار باشد، به دلیل مسمومیت جایش را به حسن اکرمی داده بود و خودش در اتاق VAR مسئول بررسی این صحنه بود و چک شدن حرکت کاظمیان توسط داوران ویدیویی، نزدیک به ۶ دقیقه طول کشید.

2087168

در صحنه‌ای که توسط دوربین های VAR منتشر شد، کاظمیان در زمان گذر از مدافع آخر خیبر که حسین ابرقویی باشد، به نظر چند سانتی متر جلوتر بود و اتاق VAR با رد کردن این گل تصمیم بحث برانگیزی گرفت که مورد اعتراض اعضای باشگاه آلومینیوم اراک قرار گرفت و این باشگاه خیلی زود در صفحه مجازی خود، فرایند بررسی این صحنه را منتشر کرد.

به هر حال آلومینیوم اراک این بازی را با برد یک بر صفر مقابل خیبر خرم آباد پشت سر گذاشت و موفق شد اولین پیروزی خودش را به دست آورد تا یک صفر دیگر از روی جدول پاک شود.

دیدگاه‌ها