کد خبر : 2072712 | 06 مهر 1403 ساعت 21:10 | 21.6K بازدید | 43 دیدگاه

از تمسخر تا تحسین، ده فریم مهم دربی

مهر جاودانگی بر پیشانی سعید مهری!

گذشت ۴۸ ساعت از شهرآورد هنوز هیجان و بحث‌های این بازی را کم نکرده است.

مهر جاودانگی بر پیشانی سعید مهری!

به گزارش “ورزش سه”، دربی همچنان داغ‌ترین موضوع مورد بحث میان هواداران فوتبال در ایران است. دیداری که اگرچه با برد پرسپولیس به پایان رسید، اما سرمربی استقلال را تیتر یک رسانه‌ها تبدیل کرد، چرا که شکست در شهرآورد، او را به جمع‌بندی برای استعفا رساند و فضای خبری فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار داد.

با این حال ستاره مستطیل سبز در دربی، کسی نبود جز سعید مهری. بازیکنی در دقیقه ۸۴ همراه با ایوب العملود وارد زمین شد و در نگاه اول کسی فکر نمی‌کرد این دو بازیکن بتوانند سرنوشت مسابقه را تغییر بدهند، اما این اتفاق رقم خورد.

سعید مهری با گرفتن پنالتی از رامین رضائیان، زمینه گلزنی را برای حسین کنعانی از روی نقطه پنالتی فراهم کرد تا آنها تبدیل به یاغی پیروز شهرآورد شوند.

۱) فریم اول، این لحظه برخورد بین رامین رضائیان و سعید مهری است. او با نوک پا توپ را از جلوی پای رامین زد، اما کار اصلی را لحظاتی پیش با استارت انفجاری خود انجام داد و درحالی‌که چند متر از توپ دورتر بود، توپ را از رامین ربود تا ستاره استقلال ساق پای او را نشانه برود.

2087148
2087165

۲) فریم دوم، سرنگونی سعید مهری هواداران پرسپولیس را برای اعلام پنالتی نیم‌خیز کرد و بیژن حیدری پیش از اعتراض بازیکنان، در سوت خود دمید و پنالتی را اعلام کرد - دقیقه ۸۹.

2087163

۳) فریم سوم، اولین نفری که خود را به سعید مهری رساند، سروش رفیعی. آنها دوستان نزدیک همدیگر هستند و سروش مهری را در آغوش گرفت تا خروج او از فشار شدید هواداری را تبریک بگوید.

2087164

۴) فریم چهارم، در میان اعتراض استقلالی‌ها بیژن حیدری به گوشی خود اشاره می‌کند تا نشان دهد با داور ویدیویی در ارتباط است. برادرش پیام به همراه وحید کاظمی به سرعت صحنه را بازبینی می‌کنند تا شاید دکتر را برای تماشای دوباره فرا بخوانند.

2087156

۵) فریم پنجم، بهت و حسرت برای بازیکنان استقلال؛ آرش رضاوند در دربی رفت فصل گذشته در همین لحظات از علی نعمتی پنالتی گرفته بود، اما حالا با افسوس، سرور بازیکنان رقیب را تماشا می‌کرد.

2087158

۶) فریم ششم، میلاد محمدی هم به سعید مهری تبریک می‌گوید. میلاد عقبه هواداری از پرسپولیس را هم ‌دارد و علاوه بر خوشحالی به‌عنوان بازیکن، در قامت طرفدار نیز بسیار شادمان بود و از مهری تشکر می‌کرد.

2087160

۷) فریم هفتم، حسین کنعانی به‌دنبال توپ می‌گردد. او جلوتر از گئورگی گولسیانی پنالتی‌زن اول پرسپولیس شده و با روحیه و اعتماد به نفس، توپ را می‌خواهد تا ضربه نهایی را بر پیکره استقلال بزند.

2087161

۸) فریم هشتم، بیژن حیدری بعد از گرفتن تأیید دو داور مستقر در اتاق وی ای آر، پنالتی را اعلام می‌کند. البته در برخورد رامین و مهری شکی نبود و آنچه بیشتر مورد توجه قرار گرفت، صحنه مشکوک به افساید قبل از برخورد بود.

2087149

۹) فریم نهم، حسین کنعانی دروازه را باز می‌کند و این بار ایوب العملود است که به او تبریک می‌گوید. مدافع مراکشی در قامت هافبک راست پرسپولیس عملکرد درخشانی داشت و البته سعید مهری هم به زیبایی، تلاش او را به ثمر نشاند.

2087162

۱۰) فریم دهم، سعید مهری بعد از چهار فصل سخت در استقلال، با پرسپولیس یک نفس راحت کشید. این بهترین بازگشت برای بازیکنی بود که حتی استخدامش از سوی پرسپولیس نیز مورد نقد هواداران این تیم بود، اما حالا همان منتقدان به هواداران جدی این بازیکن تبدیل شده‌اند.

2087166

دیدگاه‌ها