کد خبر : 2072703 | 06 مهر 1403 ساعت 20:47 | 7.3K بازدید | 15 دیدگاه

نه خوشحالم نه برایم مهم بود

واکنش جالب اوبلاک به غیبت امباپه در دربی

یان اوبلاک می‌گوید برایش اهمیتی ندارد یکشنبه کیلیان امباپه در دربی مادرید خواهد بود یا خیر.

واکنش جالب اوبلاک به غیبت امباپه در دربی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید توانست سلتا را در یک بازی بسیار نزدیک و با گل دقیقه 90 خولین آلوارز شکست دهد. اگر اتلتیکو توانست در این بازی برنده شود و خود را در کورس بالانشین‌ها حفظ کند بخش مهمی را مدیون یام اوبلاک است. گلر اسلوونیایی که امسال به بهترین فرم خودش برگشته توپ‌های خوبی را مهار کرد و تیمش را تا دقایق پایانی در بازی نگه داشت.

دروازه اتلتیکو بسته ماند و اوبلاک امیدوار است در بازی بعدی (یکشنبه شب) که دو برابر حساس‌تر است؛ یعنی در دربی نیز کلین‌شیت کند. از بخت خوب او، کیلیان امباپه در این بازی حضور ندارد. این‌ می‌تواند برای هر دروازه‌بانی خبر خوبی باشد، ولی برای اوبلاک تفاوتی نداشت.

وقتی از او در مورد غیبت امباپه به دلیل مصدومیت پرسیدند، او جواب داد: «مهم نیست. غیبت امباپه نه به من آرامش‌ می‌دهد و نه خوشحالم‌ می‌کند. راستش صددرصد نمی‌دانم که او در بازی خواهد بود یا نه، اما رئال بازیکنان و منابع خوب زیادی برای جانشینی او دارد. هرکسی که جای او بازی کند، عملکرد خوبی خواهد داشت و آنها‌ می‌خواهند مانند ما برنده شوند.»

2087140

اوبلاک در موراد شانس اول برد دربی گفت: «گفتن این حرف در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری دارد، سخت است. در دربی هر دو تیم به دنبال پیروزی هستیم. ما مثل آنها سه امتیاز را‌ می‌خواهیم. بازی خوبی در پیش داریم، اما امیدوارم در پایان آن ما طرف خوشحال باشیم. به هواداران در این بازی نیاز داریم و آنها بهترین کار را انجام‌ می‌دهند. آنها همیشه به ما کمک زیادی‌ می‌کنند.»

دیدگاه‌ها