کد خبر : 2072699 | 06 مهر 1403 ساعت 20:35 | 24.3K بازدید | 65 دیدگاه

هزاران کاربر عربستانی علیه هوادار رمی

الهلال از رم بزرگتر است، سعود فیکس باشد!

اولین بازی سعود عبدالحمید برای رم باعث انتقادات برخی هواداران رم شد که پاسخی عجیب از سوی هزاران کاربر عربستانی دریافت کردند.

الهلال از رم بزرگتر است، سعود فیکس باشد!

به گزارش "ورزش سه"، سعود عبدالحمید اولین بازی خود را برای رم در لیگ اروپا انجام داد. مدافع کناری عربستانی به جای چلیک وارد زمین شد و با فریاد تشویق مورد استقبال قرار گرفت، اما عملکرد او انتقاداتی را به همراه داشت. برعکس رمی‌ها، در شبکه‌های اجتماعی هواداران عربستانی از این بازیکن تمجید کردند.

سعود عبدالحمید در دقیقه 71 بازی مقابل اتلتیک بیلبائو وارد زمین شد. مدافع راست عربستانی جانشین چلیک مصدوم شد و از سوی هواداران رم مورد استقبال قرار گرفت، اما هنوز برای قضاوت در مورد عملکرد او نیاز به زمان است. بازیکن هنوز باید به روش بازی یوریچ و به طور کلی به فوتبال اروپا عادت کند. او در بازار نقل و انتقالات تابستانی با 3 میلیون یورو از الهلال وارد رم شد.

در کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی رم، اولین حضور سعود با چند پست برجسته شد که با استقبال زیادی به‌ویژه در میان کاربران سعودی مواجه شد. بسیاری از این بازیکن و اولین حضورش در فوتبال ایتالیا تمجید کرده‌اند. هزاران و هزاران کامنت در مورد بازیکنی که هواداران رم دوست دارند دوباره او را در ترکیب ببینند. در این بین تعداد کمی کامنت هم از سوی هواداران ایتالیایی در انتقاد از این بازیکن مطرح شد که با واکنش جالب هواداران سعودی همراه شد.

2076273

هواداران عرب از عبدالحمید در مقابل انتقادات اندکی که از او شده است دفاع کردند
کاربران عرب که برای سعود کامنت‌ها و پیام‌های تبریک می‌فرستند به سرعت به کسانی که سعی در انتقاد از این بازیکن به خاطر عملکرد او داشتند، انتقاد کردند: «او در فینال جام جهانی باشگاه‌ها با (الهلال) بازی کرد، پس چرا عصبی هستید؟» یکی از هواداران عربستانی پاسخ می‌دهد.

اکانت دیگر: «تیم شما کوچک‌تر و ضعیف‌تر از الهلال است، شما در لیگ اروپا بازی می‌کنید و ما در جام جهانی باشگاه‌ها.»

به طور خلاصه، اگر ورود سعود به زمین، عربستانی‌ها را دیوانه کرد، در مورد هواداران رم نمی‌توان چنین گفت.

باید گفت قبل از بازی اخیر رم در سری آ و همچنین دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در لیگ اروپا، خیلی‌ها نظر یوریچ را درباره این بازیکن جویا شده بودند. کنجکاوی زیادی در مورد این مدافع کناری وجود داشت و این با این واقعیت نشان می‌دهد که المپیکو در هنگام ورود او را تشویق کرد که شایسته یک بازیکن بزرگ بود. با این حال، چند پاس اشتباه بیش از حد، بلافاصله باعث شد که برخی از هواداران جالوروسی معترض شوند. درست برعکس سعودی‌ها که چشمشان را روی این اشتباهات بستند.

دیدگاه‌ها