کد خبر : 2072689 | 06 مهر 1403 ساعت 20:09 | 1.8K بازدید | 1 دیدگاه

عبدی به هندوستان تبریک گفت

مزرعه، شادی‌بخش اردوی تیم جوانان در شرق دور!

شاگردان عبدی موفق شدند با بسته نگه داشتن دروازه خودشان و با تک گل مزرعه، هند را شکست دهند.

مزرعه، شادی‌بخش اردوی تیم جوانان در شرق دور!

به گزارش "ورزش سه" جوانان ایران در لائوس، همچنان به کسب امتیازات کامل ادامه می‌دهند. در مرحله مقدماتی جام ملت‌های جوانان آسیا شاگردان عبدی در روز عملکرد خوب هند، موفق شدند با گل بازیکن تعویضی؛ یعنی یوسف مزرعه، این حریف چغر را از پیش رو بردارند.

در گروه G جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا ایران توانست با کسب پیروزی دوم در صدر جدول قرار گیرد. البته این دیدار به هیچ وجه برای تیم ملی ما آسان نبود و پیشرفت تیم هند در دوره‌ای کوتاه چشمگیر بود. سرمربی تیم، حسین عبدی، هم به این موضوع اذعان داشت و در مصاحبه‌ای بعد از این دیدار گفت:

بازی سختی با هند داشتیم و حریف در ۲ سال اخیر پیشرفت زیادی کرده است. هند نسبت به دو سال قبل پیشرفت کرده و بازیکنان جدیدی داشت. در نیمه دوم سعی کردیم با توجه به بازی تکنیکی و سرعتی برخی بازیکنان حریف، با تغییر بازیکنان به خواسته‌های خود برسیم. خوشحالم این بازی را بردیم. به هر حال فوتبال است و هر چیزی در آن ممکن است رخ بدهد. هند خیلی خوب توانسته فوتبال را در رده‌های پایه خود گسترش دهد و باز هم بابت این شیوه نمایشی به آنها تبریک می‌گویم.

2087112

تیم ملی کشورمان باید در دیدار آخر گروهی مقابل مغولستان پا به زمین بگذارد. به نظر نمی‌رسد این بازی مانع سختی برای کسب سه امتیاز این دیدار داشته باشد.

دیدگاه‌ها