کد خبر : 2072686 | 06 مهر 1403 ساعت 19:58 | 6K بازدید | 17 دیدگاه

تاریخ دادگاه جدید تعیین شد

جنگ تمام عیار بین امباپه و پاری سن ژرمن

ستاره فرانسوی رئال و تیم سابقش پی اس جی، باید در روز 15 اکتبر (24 مهر) مقابل کمیته حقوقی لیگ فرانسه حاضر شوند.

جنگ تمام عیار بین امباپه و پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که کیلیان امباپه مصدوم است و این مشکل او را برای سه هفته آینده از زمین بازی دور می‌کند، بازیکن فرانسوی همچنان درگیر جنگ قضایی با پی اس جی است. او 55 میلیون یورو دستمزد و پاداش معوقه خود را طلب کرده و جلسه اول دادگاه نیز به سود او پیش رفت، ولی پاریس همچنان برای پرداخت این مبلغ مقاومت می‌کند.

همانطور که اکیپ گزارش کرده است، دو طرف قرار است 15 اکتبر (24 مهر) در جلسه کمیته استیناف لیگ فرانسه (LFP ) با هم ملاقات کنند. این دادگاه پس از اینکه پی اس جی تصمیم گرفت به تصمیم اولیه کمیته حقوقی LFP اعتراض کند، رسیدگی به درگیری بین این بازیکن و باشگاه را برعهده دارد.

بسته به اینکه کمیته چه تصمیمی بگیرد، پاری سن ژرمن همچنان این گزینه را خواهد داشت که قبل از توسل به دادرسی مدنی یا کارگری، درخواست تجدیدنظر دیگری به فدراسیون فوتبال فرانسه ارائه کند. جنگ قضایی که باشگاه و بازیکن در آن درگیر هستند احتمالا فصل‌های بیشتری نیز خواهد داشت.

2087106

اخیرا حتی نیکولا سارکوزی، رئیس جمهور سابق فرانسه، نیز از امباپه به خاطر جدایی‌اش از پاری سن ژرمن انتقاد کرد. این سیاستمدار در مصاحبه‌ای در لوپاریزین گفت: «سخت بود، ولی می‌توانم بفهمم که او چرا می‌خواست برود، اما درک روشی که او این کار را انجام داد برای من دشوارتر است.»

باشگاه مدعی است که توافق شفاهی با این بازیکن برای بخشش قسمتی از دستمزد و پاداش‌های مختلف او صورت گرفته است. مشکل پاری سن ژرمن این است که به نظر نمی‌رسد شواهد مکتوبی مبنی بر تعهد گفته شده وجود داشته باشد. در 15 اکتبر، نمایندگان هر دو طرف با یکدیگر روبرو می‌شوند، درحالی‌که هنوز تاریخ پایانی برایش نمی‌توان متصور بود.

دیدگاه‌ها