کد خبر : 2072679 | 06 مهر 1403 ساعت 19:34 | 7.4K بازدید | 4 دیدگاه

نه به ماه می‌روم و نه به جهنم 

مورینیو: استانبول زیباست، اما من کار دارم!

ژوزه مورینیو در ترکیه نیز با رسانه‌ها درگیری پیدا کرده و بعد از پیروزی در لیگ اروپا فرصت برای اعاده حیثیت را غنیمت شمرد.

مورینیو: استانبول زیباست، اما من کار دارم!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو به مسیر پیروزی بازگشت و در اولین بازی خود با فنر در لیگ اروپا با نتیجه 2-1 مقابل یونیون سن ژیلواز بلژیک پیروز شد. پیروزی‌ای که باعث شد موقتا شکست برابر گالاتاسرای در خانه فراموش شود.
از سرمربی پرتغالی درباره تاثیر او روی فنر پرسیدند و او جواب داد: «آنچه اثر مورینیو ‌می‌نامند بردن جام‌ها است. هیچ جا‌می‌ را در ماه سپتامبر برنده نمی‌شوند. من در تمام باشگاه‌هایی که رفتم جام بردم، فقط در تاتنهام برنده نشدم، زیرا دو روز قبل از فینال جام حذفی باشگاه را ترک کردم، بنابراین اثر مورینیو که در هر باشگاهی ایجاد کردم، بردن جام بود. خیلی متاسفم، ما نمی‌توانیم در سپتامبر این کار را انجام دهیم.»

مورینیو ادامه داد: «این دیدار دو وجه داشت، یکی لیگ اروپا و دیگری سختی بازی اول پس از یک شکست بزرگ. بعد از آن مسابقه، هفته‌ای بود که در زمین زدن ما لذت وجود داشت. من جنبه احساسی فوتبال را به خوبی ‌می‌شناسم.»

2087083

پیام به مطبوعات

مورینیو در مورد انتقادات رسانه‌ها گفت: «روزنامه‌نگاران بر طرز فکر طرفداران تأثیر می‌گذارند و این بخشی از تجارت این کار است. شاید شما هستید که نیاز به تغییر دارید چون بیش از حد کار ‌می‌کنید. من نمی‌دانم شما چند ساعت کار ‌می‌کنید، اما من حداقل 12 ساعت در روز کار ‌می‌کنم. رابطه من با مطبوعات هرگز آسان نبوده است، در اکثر باشگاه‌هایی که روی نیمکت آن نشسته‌ام اینطور بوده است. من حداقل 12 ساعت در روز کار ‌می‌کنم. من در محل کارم ‌می‌خوابم تا زمان را تلف نکنم. استانبول شهر زیبایی است، اما من برای تعطیلات اینجا نیامده‌ام، برای کار آمده‌ام.»

من همیشه سعی ‌می‌کنم این را به مردم القا کنم و توضیح دهم: «ممکن است گهگاهی موفق باشم، اما وقتی همه چیز خوب پیش ‌می‌رود به ماه نمی‌رویم و وقتی اوضاع بد ‌می‌شود به جهنم نخواهیم رفت. این فلسفه من است. من سخت کار ‌می‌کنم و نه به ماه ‌می‌روم و نه به جهنم. ما ‌می‌خواهیم به ماه برویم، اما خیلی دور است. گاهی ‌می‌خواهند من را به جهنم بفرستند، ولی مقاومت ‌می‌کنم. مثلا یک جام اروپا را از من دزدیدند و آن را هرگز فراموش نمی‌کنم. برای دستیابی به اهدافمان من در فنرباغچه زیاد کار ‌می‌کنم، من و همه در باشگاه سخت مشغول هستیم.»

دیدگاه‌ها