کد خبر : 2072678 | 06 مهر 1403 ساعت 19:31 | 8.2K بازدید | 17 دیدگاه

امیدوارم میزبانی‌های بیشتری در مشهد داشته باشیم

دنیامالی: گرید ورزشگاه امام رضا ای پلاس است

احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، امروز از ورزشگاه امام رضا (ع) بازدید کرد.

دنیامالی: گرید ورزشگاه امام رضا ای پلاس است

به گزارش "ورزش سه"، وزیر ورزش و جوانان امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) حاضر شد و از زمین چمن و سالن‌های جانبی ورزشگاه اعم از موزه ورزش، رختکن بازیکنان، سالن جودو و ژیمناستیک بازدید کرد و در جریان آخرین شرایط این سالن‌ها قرار گرفت. این بازدید در شرایطی صورت گرفت که قرار است دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی شهر مشهد و در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.

احمد دنیامالی پس از بازدید از ورزشگاه به خبرنگاران گفت: ظرفیت خیلی خوبی در مشهد مقدس وجود دارد. ورزشگاه ثامن حدود ۳۰ هزار نفر صندلی دارد و ورزشگاه امام رضا هم که برای بازی ایران و قطر آماده می‌شود، آماده پذیرایی از چیزی حدود ۲۳ هزار نفر است. چمن ورزشگاه هم شرایط خوبی دارد و یکی از بهترین استادیوم‌های حال حاضر ایران از لحاظ استانداردهای AFC است. ما اینجا نور ۲۲۰۰ لوکس را داریم و جایگاه بسیار مرتب و استانداردی هم وجود دارد. ضمن اینکه گریدی که این استادیوم دارد، A+ است و بالاترین گریدی در رتبه‌بندی فدراسیون جهانی محسوب می‌شود. امیدوارم که اینجا شاهد یک بازی خیلی خوب باشیم که همراه با برد تیم ملی عزیزمان باشد.

دنیامالی در پاسخ به اینکه آیا مشکل حضور بانوان در ورزشگاه برای بازی ایران و قطر حل خواهد شد، گفت: ما شاید در بازی‌های داخلی بتوانیم در این حوزه با محدودیت‌ها عمل کنیم، اما دولت و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال قطعا از حضور بانوان در استادیوم‌ها در چارجوب تعریف‌شده حمایت می‌کند تا حرمت خواهران و دختران‌مان حفظ شود، حتی با رعایت مسیرهای اختصاصی. ما در بازی با قطر هم یک زونی را پیش‌بینی کردیم که به تأیید ناظر AFC رسیده و ما شاهد حضور بانوان خواهیم بود.

2087081
2087082

وی در پایان در مورد درخواست سرخابی‌ها برای میزبانی در مشهد نیز گفت: من از آستان قدس و آقای استاندار و مسئولان مشهد و خصوصا فرماندار متشکرم که وقت گذاشتند و از طرف آقای استاندار ماموریت پیدا کردند که بتوانیم در آینده شاهد میزبانی‌های بیشتری در شهر مشهد باشیم.

دیدگاه‌ها