کد خبر : 2072674 | 06 مهر 1403 ساعت 19:29 | 10.4K بازدید | 13 دیدگاه

آواز خروس‌ها در ازبکستان از سالن یونیورسال بلند شد؛

فرانسه فاتح بازی جنجالی جام جهانی فوتسال

تیم ملی فرانسه بدون هیچ حرف و حدیثی، تایلند و مربی پرسروصدایش را به خانه فرستاد و پرونده آسیایی‌ها را در جام جهانی بست.

فرانسه فاتح بازی جنجالی جام جهانی فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های فرانسه و تایلند که به‌علت استراتژی عجیب خروس‌ها برابر ایران در آخرین بازی مرحله گروهی که برای شکست وارد زمین شده بودند و البته به هدف خود دست یافتند، موجی از حملات را علیه آن‌ها در پی داشت. میگل رودریگو، مربی اسپانیایی تایلند که پس از بازی ایران و فرانسه بارها در صفحه اینستاگرامی‌اش به تیم ملی ایران و مردان رینود حمله کرده بود، از این دیدار یک دوئل تمام جنجالی ساخت. به هر حال، فرانسه که تیمی نوظهور و شکوفا شده در فوتسال جهان محسوب می‌شود، بی‌ترحم حریف آسیایی را با نتیجه پنج بر دو در هم کوبید و در نخستین تجربه‌اش در میعادگاه بهترین‌ها به جمع هشت تیم پایانی راه یافت.

نیمه نخست این دیدار با وجود حملات شدید از سوی هر دو تیم روی دروازه یک‌دیگر با تک استیو بندیلی به سود فرانسه به پایان رسید. لوکوکا دروازه‌بان خروس‌ها که نقش اساسی در بسته نگه داشتن سنگر خود داشت، به فرانسه کمک کرد تا بازی را برتری به رختکن برود.

2087071

در نیمه دوم، فرانسه خیلی زود توسط ستاره‌اش توره اختلاف را با یک بغل‌پای فنی دو برابر کرد. اما تایلندی‌ها که چیزی را برای از دست دادن، پیش‌ روی خود نمی‌دیدند، در دقیقه 24 صاحب ضربه پنالتی شدند و موقعیت بزرگ را توسط سوفاووت به گل تبدیل کردند. در ادامه با وجود موقعیت‌های بسیار زیادی از تایلندی‌ها، اما این فرانسوی‌ها بودند که با هشتاد و دومین گل بهترین گلزن تاریخ خود، عبدالصمد محمد با یک چیپ دیدنی نتیجه را سه بر یک کردند و به برتری‌شان نیروی بیشتر دادند.

2087072

در دقیقه 32 تایلند از روی ضربه ایستگاهی و شلیک فوق وینگ‌وون گل را دوم را به ثمر رساندند و به ادامه بازی امیدوار شدند. تیم رودریگز اسپانیایی به سیستم پاورپلی روی آورد اما نتیجه‌ای نداشت و اشتباهات آن‌ها باعث شد که سهیل موهودین و ایوب سعدایی گل‌های چهارم و پنجم را برای فرانسه به ارمغان بیاورند تا خروس‌ها پس از هل دادن ایران به مسیر مرگ، با شکست تایلند پرونده آسیایی‌ها را در جام جهانی ببندد.

2087069

تیم ملی فوتسال فرانسه در یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف پاراگوئه می‌رود و شانس بزرگی را دارد که در اولین تجربه‌اش به نیمه نهایی جام جهانی 2024 صعود کند.

2087070

دیدگاه‌ها