کد خبر : 2072673 | 06 مهر 1403 ساعت 19:25 | 3.9K بازدید | 7 دیدگاه

از دیدن بازی‌های ذوب‌آهن لذت بردم

گل‌محمدی: فولاد مدنظر من برای قهرمانی می‌‎جنگد

سرمربی فولاد می‌گوید که تیمش با همین بازیکنان تا نیم فصل ادامه خواهد داد و پس از آن به‌دنبال جذب بازیکن جدید خواهند بود.

گل‌محمدی: فولاد مدنظر من برای قهرمانی می‌‎جنگد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال فولاد و ذوب‌آهن، فردا در دیداری از هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی گفت: هر هفته که می‌گذرد، بازی‌ها حساس‌تر شده و تیم‌ها هماهنگ‌تر می‌شوند. بازی‌ها نیز جذاب‌تر می‌شوند و این هفته نیز مقابل تیمی خوب، منظم و با هماهنگی خوب بازی داریم. تیمی که در پنج هفته اخیر توانسته است نتایج خوبی مقابل تیم‌های قوی کسب کند. ما می‌دانیم که بازی بسیار سختی پیش‌ رو داریم و از بازیکنانمان می‌خواهیم که تلاش دوچندانی برای این بازی داشته باشند و تمرکز بیشتری به خرج دهند.

او گفت: در هر صورت، مقابل تیمی هماهنگ و یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بازی می‌کنیم. خودم شخصاً از بازی‌های این تیم لذت برده‌ام. خدا را شکر، ما هم شرایط خوبی داریم و بازیکنان در تمرینات انگیزه بالایی نشان داده‌اند. امیدواریم که فردا در حضور هواداران خوبمان بتوانیم اولین سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: از بازیکنان می‌خواهم با توجه به اینکه این بازی خانگی است و هواداران از تیم فولاد انتظار زیادی دارند، به پیروزی فکر کنند. فولاد تیمی است که افتخارات زیادی در فوتبال ایران کسب کرده است و با بردن بازی‌های خانگی می‌توانیم ثبات بیشتری به تیم القا کنیم و امیدواریم با نمایش خوب و تماشاگرپسند، به نتایج مطلوبی برسیم.

سرمربی فولاد درباره اینکه تیم خارج از خانه جسورانه‌تر بازی می‌کند و به نظر می‌رسد در بازی‌های خانگی محتاط‌تر است، گفت: البته، تحلیل شما چندان مورد تأیید ما نیست. ما در خانه مقابل خیبر و مس بازی کردیم و به نظر من شایسته پیروزی بودیم. اما فکر می‌کنم مقداری ناهماهنگی و شاید فشار روحی_روانی به دلیل اتفاقات گذشته وجود داشته باشد که بازیکنان تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

2087066

او گفت: با این حال، در هر دو بازی خانگی که داشتیم، به نظر من بچه‌های ما خوب بازی کردند. شاید نیاز به تجربه بیشتری باشد، چرا که بسیاری از این بازیکنان تازه اولین فصل است که کنار یکدیگر بازی می‌کنند و مقداری ناهماهنگی طبیعی است. امیدواریم که فردا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

گل محمدی درباره اینکه چقدر به فولاد مدنظرش رسیده است، گفت: فولاد مورد نظر من تیمی است که مدعی قهرمانی باشد و جام کسب کند. ما در حال حاضر به‌دنبال این هستیم که فولادی را بسازیم که هواداران انتظارش را دارند. با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، هدفمان این است که در دو سه سال آینده یکی از مدعیان قهرمانی باشیم و بتوانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی اضافه کرد: این یک پروسه زمان‌بر است و به حمایت بیشتری از سوی باشگاه، هواداران و رسانه‌ها نیاز داریم تا بتوانیم روند ثبات را در تیم حفظ کنیم. همچنین پنجره به پنجره تیم را تقویت کنیم. واقعاً نمی‌توان با توجه به محدودیت‌هایی که در فوتبال ایران وجود دارد، از جمله سقف قراردادها، در سال اول مدعی قهرمانی شد. این امر نیاز به برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و حمایت قوی دارد. اگر بخواهیم کار بزرگی انجام دهیم، باید این اتفاق به صورت جمعی رخ دهد و همه بخواهند که نتایج خوب حاصل شود.

2087067

او درباره اینکه آیا فولاد بازیکن جدیدی جذب می‌کند یا نه نیز گفت: تا جایی که توانستیم و باشگاه همکاری کرد، نسبت به جذب بازیکن اقدام کردیم. البته هنوز ضعف‌هایی در یکی دو پست داریم و متأسفانه به دلیل مشکلاتی که بخاطر لیست به وجود آمده، شاید نتوانیم در برخی پست‌ها بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم. جزئیات این مشکلات را نمی‌توانم اینجا مطرح کنم، اما با همین بازیکنان تا نیم‌فصل ادامه خواهیم داد.

گل‌محمدی در پایان گفت: بازیکنان در تمرینات انگیزه بالایی نشان داده‌اند و از حمایت هوادارانی که شما اشاره کردید، واقعاً تشکر می‌کنیم. این تیم عاشقان زیادی دارد و می‌دانیم که برای بسیاری از مردم خوزستان، دلخوشی بزرگی همین تیم فولاد است. باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم دل آن‌ها را شاد کنیم. انگیزه اصلی ما نیز شاد کردن و خوشحال کردن هوادارانمان است.

دیدگاه‌ها