کد خبر : 2072670 | 06 مهر 1403 ساعت 19:10 | 36K بازدید | 13 دیدگاه

تیر دروازه علیه گلزنی آزمون؛

خنده سردار پس از هدر دادن پنالتی!

سردار آزمون در جریان پیروزی پرگل الاهلی یک پنالتی را از دست داد.

خنده سردار پس از هدر دادن پنالتی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم شباب الاهلی در هفته چهارم لیگ امارات به مصاف العروبه رفت و با نتیجه ۴-۱ پیروز شد. این پیروزی باعث شد که شباب الاهلی به همراه شارجه تنها تیم‌هایی باشند که تا این مرحله تمامی امتیازات را کسب کرده‌اند و به رقابت شانه به شانه خود در صدر جدول ادامه دهند.

در این بازی، سردار آزمون، مهاجم ایرانی شباب الاهلی، برخلاف بازی‌های گذشته موفق به گلزنی نشد. با اینکه او عملکرد خوبی در زمین داشت، اما نتوانست یک موقعیت طلایی یعنی ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.

در دقیقه ۶۵، شباب الاهلی صاحب یک ضربه پنالتی شد و سردار آزمون پشت توپ ایستاد. اما ضربه آزمون به تیرک برخورد کرد. نیکلاس کارتابیا از موقعیت استفاده کرد و توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد. این اتفاق باعث شد که آزمون با لبخند به سمت کارتابیا برود و او را در آغوش بگیرد.

علی‌رغم از دست دادن پنالتی، سردار در جریان بازی عملکرد بدی نداشت و پاس کلیدی قبل از پنالتی را نیز داده بود. او همچنان یکی از مهره‌های اصلی تیم محسوب می‌شود و نقش مهمی در موفقیت‌های تیمش دارد.

در سمت مقابل، محمدرضا آزادی، دیگر بازیکن ایرانی حاضر در این دیدار، ۹۰ دقیقه برای العروبه به میدان رفت. با وجود تلاش‌هایش، آزادی نتوانست مانع از شکست سنگین تیمش شود و العروبه در این بازی با دریافت چهار گل مغلوب شد.

دیدگاه‌ها