کد خبر : 2072663 | 06 مهر 1403 ساعت 20:33 | 5.4K بازدید | 18 دیدگاه

ایرالکو اولین سه امتیازی‌اش را بالاخره گرفت

آلومینیوم ۱-۰ خیبر: رحمان بازهم بی‌رحم در لیگ

آلومینیوم اراک با نتیجه یک بر صفر مقابل خیبر خرم آباد به پیروزی رسید.

آلومینیوم ۱-۰ خیبر: رحمان بازهم بی‌رحم در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم آلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ایرالکو خاتمه پیدا کرد.

ویدئو: 354286

در نیمه نخست، آلومینیوم اراک حملات خوبی روی دروازه حریف خود برنامه‌ریزی می‌کرد و برنامه‌های تهاجمی پی در پی آلومینیومی‌ها، فایده‌ای برای آنها نداشت تا در دقیقه ۴۰، رحمان جعفری روی حرکت خوب بهرام گودرزی از جناحین گل نخست بازی را به ثمر رساند.

با آغاز چهل و پنج دقیقه دوم وضعیت خیبر متفاوت بود و علی الخصوص در شروع این نیمه، خیبری‌ها موقعیت زیادی داشتند، ولی تیم مجتبی حسینی به خوبی آنها را کنترل کردند و در ادامه این نیمه، توسط کاظمین به گل دوم رسیدند که پس از وقفه‌ای ۶ دقیقه برای بررسی صحنه صورت گرفته، این گل مردود شد.

در ادامه هم هر دو تیم تلاش‌هایی برای گلزنی داشتند، اما دروازه‌بان‌های دو تیم بسیار هوشمندانه عمل کردند و با ذکاوت خودشان شرایط را کنترل کردند.

تیم مجتبی حسینی در نهایت اولین پیروزی فصل خودشان را جشن گرفتند و با ۶ امتیاز به رتبه دهم جدول رسیدند. لازم به ذکر است تیم خیبر خرم آباد هم اکنون با ۵ امتیاز از ۶ مسابقه، به رتبه سیزدهم جدول سقوط کردند. پیش از این سابقه انجام چهار بازی در لیگ یک را دارند که ایرالکو ۳ بار برنده بوده و خیبر هم یک مرتبه موفق به شکست حریف خود شده است.


هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران

آلومینیوم اراک - خیبر خرم آباد

جمعه ۶ مهر ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تیم داوری: حسن اکرمی - محمد عطایی - هادی طوسی - امیر ایار

2087088

ترکیب آلومینیوم اراک: 
محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، محمدامین کاظمیان (۹۰-رضا جبیره)، میلاد بدرقه، رحمان جعفری (۹۰-طالب ریکانی)، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی (76-طاها محبی پور)

2087087

ترکیب خیبر خرم آباد:
تونی باتیستا - حسین ابرقویی - محسن طرهانی - کوین بولی - آنتونی آکومو - محسن سفید چقایی (۸۰-فرید امیری) - علیرضا دغاغله - مهرداد قنبری - فراز امامعلی - علیرضا نقی‌زاده(8+90-امیررضا تیموری) - عارف رستمی

2087086

⚽️شرح گل:

آلومینیوم اراک ۱-۰ خیبر خرم آباد (رحمان جعفری دقیقه ۴۰): نفوذ خوب بهرام گودرزی با ارسال زمینی این بازیکن برای رحمان جعفری همراه شد که مهاجم اراکی‌ها به سادگی با ضربه‌ای آرام گل اول بازی را به ثمر رساند.

ویدئو: 354277

لحظات حساس:

دقیقه ۱۵: آلومینیوم اراک نسبت به خیبر عملکرد بهتری داشته و حتی کاظمیان چند مرتبه با فرار در عمق سعی بر خلق موقعیت داشته اما ناکام بودند.

دقیقه ۳۴: پاس رو به عقب مهران موسوی در محوطه جریمه، بسیار خطرناک بود چرا که فشار فراز امامعلی باعث شد تا گلر این تیم تخت فشار قرار بگیرد.

دقیقه ۶۴: ضربه خوب دغاغله از پشت قوس محوطه جریمه با مهار خلیفه همراه شد.

دقیقه ۷۴: نفوذ کاظمیان در غفلت مدافعان باعث شد در موقعیت تک به تک با باتیستا قرار بگیرد و گل دوم بازی هم به ثمر برسد که در این لحظه پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و پس از بررسی طولانی تیم حاضر در اتاق VAR، گل آلومینیوم اراک مردود اعلام شد.


کارت زرد:

تونی باتیستا (۸۳)

دیدگاه‌ها