کد خبر : 2072655 | 06 مهر 1403 ساعت 20:28 | 2.6K بازدید | 7 دیدگاه

هفته ششم لیگ برتر

گل گهر 0 - 0 هوادار: انگیزه اکبرمنادی کار دست تارتار داد

شاگردان مهدی تارتار و مهدی رحمتی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

گل گهر 0 - 0 هوادار: انگیزه اکبرمنادی کار دست تارتار داد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت 18:15 امروز تیم‌های گل گهر و هوادار در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند.

ویدئو: 354281

تلاش دو تیم در نیمه اول در شرایطی به تساوی بدون گل ختم شد که در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه دو تیم بازی پایاپای داشتند، اما به مرور گل گهر مالکیت توپ را در اختیار گرفت و موج حملاتش روی دروازه میهمان افزایش یافت. با این حال عملکرد اکبرمنادی و مدافعان هوادار در کنار کم‌دقتی مهاجمان گل گهر اجازه نداد گلی به ثمر برسد.

در نیمه دوم هوادار بازی را بهتر شروع کرد و حتی صاحب موقعیت خوب گلزنی هم شد، ولی کمی بدشانس بود. در ادامه گل گهر سوار بازی شد و چندین فرصت مناسب به دست آورد، اما درخشش اکبرمنادی که با انگیزه زیادی مقابل یکی از تیم‌های قبلی خود به میدان رفته بود هر بار مانع گلزنی میزبان شد تا در نهایت تساوی بدون گل نتیجه پایان این بازی باشد.

این دومین تساوی متوالی شاگردان تارتار بود و حالا این تیم از 5 بازی خود 8 امتیاز دارد و در سمت مقابل هوادار نیز توانست سومین امتیاز فصل خود را کسب کند.


لیگ برتر ایرانهفته ششم لیگ برتر
جمعه 6 مهر 1403 ساعت 18:30
ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
تیم داوری: مهدی اجاقی - بهزاد پناهی - نجف پناهی - مسعود حقیقی
ناظر: حیدر شکور


گل گهرترکیب گل گهر:
محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق پور، علیرضا علیزاده، عثمان اندونگ، مسعود زائرکاظمینی (پیمان بابایی '64)، علی اصغر عاشوری (گوستاوو واگنین'76)، مجید عیدی، محمدمهدی زارع، علیرضا کاظمی (نادر محمدی'76)، سامبو بولی، احمدرضا زنده روح

هوادارترکیب هوادار:
محمدحسین اکبرمنادی، عرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهی دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، داریوش شجاعیان (حسین مهربان '60)، میلاد خدایی اصل، محمد دیندار (محمدحسین زواری '70)، علی فتحی، مهدی گودرزی


لحظات حساس:

نیمه اول 

دقیقه 2 - علیرضا کاظمی توپ ارسالی را به خوبی دریافت کرد و در حالی که در موقعیت مناسبی قرار داشت اما ضربه کم قدرتی به توپ وارد کرد تا اولین فرصت گل گهر در این بازی از دست برود.

دقیقه 8- دقیقه 8- در حالی که محمد دیندار می‌رفت اولین خطر روی دروازه میزبان را ایجاد کند، اندونگ قصد داشت با پاس به عقب توپ را به دروازه بان گل گهر برساند اما ضربه او به شکلی عجیب و خطرناک راهی کرنر شد.

دقیقه 11- علیرضا علیزاده با تکل توپ را در حالی به کرنر فرستاد که بازیکنان هوادار اعتقاد داشتند توپ به دست او برخورد کرده و داور باید اعلام پنالتی کند.

دقیقه 12- کرنر ارسالی داریوش شجاعیان توسط مدافعان گل گهر برگشت داده شد و در پشت محوطه جریمه به مرتضی منصوری رسید و این بازیکن با شوتی سنگین دروازه را تهدید کرد اما توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24- کرنر از سمت چپ روی دروازه هوادار ارسال شد و محمدمهدی زارع مدافع جلو کشیده گل گهر با پرش و ضربه سر دیدنی می‌توانست زننده اولین گل بازی باشد اما کمی بدشانس بود و توپش با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43- علیرضا کاظمی مانند موقعیتی که در شروع بازی نصیبش شد را باز هم به دست آورد اما در کنترل توپ ضعیف عمل کرد و به راحتی توپ را از دست داد.

دقیقه 1+45- ضربه سر بازیکن گل گهر با برخورد به دست صائب محبی مدافع هوادار به بیرون رفت و در این صحنه بازیکنان و نیمکت نشینان گل گهر با اعتقاد به خطای پنالتی اعتراض کردند که در نتیجه آن مهدی تارتار کارت زرد گرفت.

دقیقه 3+45- گل گهر در نزدیکی محوطه جریمه هوادار صاحب ضربه ایستگاهی شد. رزاق پور این ضربه را به قصد تبدیل مستقیم آن به گل زد اما توپ او به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 51- ارسال مرتضی منصوری به درون محوطه جریمه گل گهر ارسال شد و با اشتباه اندونگ توپ به مهدی گودرزی رسید و این بازیکن با شوتی که زد قصد داشت گلزنی کند اما بدشانس بود و با اختلافی اندک توپش از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 58 - سه بازیکن از دو تیم بر سر تصاحب توپ با یکدیگر برخورد کردند و روی زمین افتادند که داور دستور به ادامه بازی داد. در ادامه در حالی که داریوش شجاعیان و مسعود زائرکاظمینی با یکدیگر کورس گذاشته بودند که با بیرون رفتن توپ زائرکاظمین برگشت و با دست ضربه ای به شجاعیان زد. در این صحنه هر دو بازیکن کارت زرد گرفتند.

دقیقه 65 – کرنر گل گهر از جناح چپ به تیر یک فرستاده شد و علیزاده با پاس به عقب رزاق پور را صاحب توپ کرد و شوت سرکش این بازیکن با بدشانس ترین حالت ممکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد و گل نشد

دقیقه 67- تیم هوادار با پرتاب بلند اوت صاحب فرصت خوب گلزنی شد اما درخشش اخباری اجازه این کار را به آنها نداد.

دقیقه 70- باز هم زنده روح از راه دور اقدام به شوتزنی کرد ولی باز هم اکبرمنادی با واکنشی تماشایی توپ را دفع کرد.

دقیقه 77- نادر محمدی لحظاتی بعد از ورود به زمین اولین پرتاب اوت گل گهر به سبک خودش را انجام داد و توپ او به شکلی خطرناک وارد محوطه جریمه هوادار شد اما ضربه سر اندونگ جالب نبود و راه به جایی نبرد.


کارت زرد:

گل گهر: مسعود زائرکاظمینی ('58)

هوادار: مصطفی احمدی ('2+45)، داریوش شجاعیان ('58)، محمدحسین اکبرمنادی (76)


⭕️حواشی:

*بازی بدون استفاده از کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود.

*هواداران حاضر در ورزشگاه هر از چندگاهی مهدی تارتار را تشویق می‌کنند.

*در دقیقه 28 محمدحسین اکبرمنادی که معقتد بود جونیور، بازیکن گل گهر، هنگام پرش برای زدن ضربه سر روی او خطا کرده، به محض توقف بازی با او درگیر شد و به همین دلیل بازی برای لحظاتی از جریان افتاد.

* برای نیمه اول 3 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد.

* در دقایق پایانی بازی و درحالی‌که دامنه حملات گل گهر گسترده شده بود، محمدحسین اکبرمنادی، دروازه‌بان هوادار، سعی داشت با افتادن به زمین جلوی شدت حملات حریف را بگیرد.

دیدگاه‌ها