کد خبر : 2072652 | 06 مهر 1403 ساعت 18:07 | 14.1K بازدید | 18 دیدگاه

بازسازی ناگهانی: دورتموند وستفالن را شخم زد!

باشگاه دورتموند با نارضایتی از چمن ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دست به بازسازی زمین زد تا با چمن جدید از بوخوم میزبانی کند.

بازسازی ناگهانی: دورتموند وستفالن را شخم زد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین 5-1 مقابل اشتوتگارت در هفته چهارم بوندس‌لیگا، بازیکنان نوری شاهین تحت فشار زیادی هستند. با این حال شاید تغییرات در چمن ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک امشب به آن‌ها کمک کند.

قبل از بازی خانگی امشب مقابل بوخوم، باشگاه دورتموند روز گذشته دست به اقدامات بزرگی زد. در طول هفته، فضای داخلی این استادیوم شبیه یک محل ساخت و ساز بود. بیل‌های مکانیکی بزرگ چمن ورزشگاه را برداشته و آماده جای‌گذاری چمن‌های جدید شدند.

در طول تعطیلات تابستانی دورتموند چمن ورزشگاه را بازسازی کرد و اکنون و بعد از شش بازی دوباره دست به بازسازی زده است. طبق اطلاعات بیلد، چمن ورزشگاه به درستی رشد نکرد و نگرانی مسئولان باشگاه در مورد چمن نامرتب هنگام شروع بازی‌های خانگی لیگ قهرمانان افزایش یافته بود.

2087024

پس از اولین بازی فصل مقابل فرانکفورت، دورتموند می‌خواست چمن ورزشگاه را تغییر دهد، اما پس از آن شاهد برگزاری بازی خداحافظی‌‌ لوکاس پیشچک و یاکوب بلاژیکوفسکی بود که نتوانست از فرصت باقی مانده برای بازسازی استفاده کند.

2087025

دورتموند در کاشت چمن‌های جدید چمن طبیعی را انتخاب کرده‌ است، چون زودتر رشد می‌کند. زردها در اولین بازی فصل جدید چمپیونزلیگ به مصاف کلوب بروژ رفته بودند و قرار است روز سه‌شنبه هفته آینده به مصاف سلتیک بروند.

دیدگاه‌ها