کد خبر : 2072641 | 06 مهر 1403 ساعت 17:46 | 17.6K بازدید | 49 دیدگاه

ترکیب تراکتور مقابل سپاهان مشخص شد

تراکتور با ترکیبی قابل انتظار مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت.

ترکیب تراکتور مقابل سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شاگردان دراگان اسکوچیچ از ساعتی بعد در دیداری خارج از خانه به مصاف سپاهان خواهند رفت، یازده بازیکن این تیم برای این دیدار مشخص شدند و از لحظاتی بعد برای گرم کردن وارد چمن استادیوم فولادشهر خواهند شد.

در درون دروازه علیرضا بیرانوند که این روزها گمانه‌زنی پیرامون صدور حکمش بالا گرفته، حضور دارد و در مقابل خود زوج طلایی عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده را خواهد داشت.

در سمت راست دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنی است که جلوتر از شیری برگزیده شده و در سمت چپ نیز محمد نادری بازی می‌کند.

خط هافبک تراکتور با ریکاردو آلوز و ایگور پوستونسکی تشکیل می‌شود و روی دست آنها مهدی ترابی و مهدی هاشم‌نژاد بازی می‌کنند.

بازگشت امیرحسین حسین‌زاده بهترین خبر برای دراگان اسکوچیچ است. او در پست پشت مهاجم تومیسلاو اشترکالی را تغذیه خواهد کرد که هر دو بازیکن به دنبال حفظ جایگاه‌شان در صدر جدول هستند.

2074311

تراکتور روی نیمکت نیز بازیکنان قابل اعتنایی در اختیار دارد که از جمله آنها باید به سوکول چیکالشی، علیرضا آرتا، مهدی حسینی و ... اشاره کرد.

ترکیب تراکتور برای این مسابقه به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، دانیال اسماعیلی‌فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی

دیدگاه‌ها