کد خبر : 2072626 | 06 مهر 1403 ساعت 16:12 | 6.8K بازدید | 11 دیدگاه

مارسکا راضی نیست: چلسی باید خیلی بهتر دفاع کند

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، از تیمش انتظار دارد از نظر دفاعی خیلی بهتر عمل کنند.

مارسکا راضی نیست: چلسی باید خیلی بهتر دفاع کند

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ششم لیگ برتر انگلیس چلسی فردا از برایتون میزبانی می‌کند. چلسی طی 5 هفته گذشته به سه برد، یک تساوی و یک شکست دست پیدا کرده است.

انزو مارسکا درحالی‌که تیمش تنها 5 گل دریافت کرده از بازیکنان خط دفاعی چلسی انتظار دارد خیلی بهتر عمل کنند و پیشرفت زیادی داشته باشند.

انزو مارسکا در نشست خبری پیش از این بازی درمورد وضعیت بازیکنان تیمش گفت: "رومئو لاویا برای بازی فردا در دسترس است. ریس جیمز تنها بازیکن غایب ماست. باید وضعیت را بررسی کنم. ما یک جلسه تمرینی دیگر داریم، سپس تصمیم می‌گیریم که رومئو لاویا در چه نقشی بازی کند‌."

انتخاب ترکیب؟

برای من اتفاق خوبی است که در مورد انتخاب ترکیب اصلی تردید داشته باشم. این بدان معناست که بازیکنان خوب کار می‌کنند، زمانی که ما این موقعیت را به آن‌ها می‌دهیم، این فرصت را پیدا می کنند. این چیز مهمی است و باید به انجام آن ادامه داد. ما فرهنگ مناسبی را از نظر تیمی برای رقابت ایجاد می‌کنیم.

بن چیلول؟

مطمئناً از او استفاده می‌کنیم، چرا نباید بازی کند؟ بارها گفتم، باز هم می‌گویم، در لحظه‌ای که چیلول همراه ما باشد، اگر نیاز داشته باشیم به او فرصت‌ کافی می‌دهیم.

هدف تیم؟

تیم ما فقط معطوف به این بازی است و این مهمترین چیز است. اگر می‌توانیم جوایزی مانند مربی ماه را ببریم، مهم است که به حرکت خود ادامه دهیم. همیشه بردن بازی‌ها مهم است. به ما انرژی، اعتماد به نفس و انگیزه می‌دهد. حتی زمانی که برنده نمی‌شوید، باید بازی خوبی انجام دهید، بنابراین باید روی آن تمرکز کنید. گاهی اوقات این اتفاق برای طرف مقابل می‌افتد، یعنی در بازی‌هایی که شایستگی کافی ندارید، برنده می‌شوید.

انتخاب سیستم؟

باید با همه بازیکنان درمورد انتخاب ترکیب صادق باشم. نمی‌توانیم با هفت، هشت بازیکن هجومی بازی کنیم. مهم این است که مثلا نیکلاس جکسون و کریستوف انکونکو در مسابقه شرکت کنند و زمانی که به آن‌ها فرصت می‌دهیم، آماده باشند.

عملکرد دفاعی تیم؟

از نظر دفاعی ما خیلی به پیشرفت نیاز داریم. باید بهتر کار کنیم اما در مسیر درستی حرکت می‌کنیم. گل می‌خوریم، اما مهم است که هر بار بهتر عمل کنیم.

دیدگاه‌ها