کد خبر : 2072620 | 06 مهر 1403 ساعت 15:56 | 22.5K بازدید | 15 دیدگاه

علی هشام نصر، مدیر الزمالک:

به غیر از ما تمام جهان سرخیو راموس را می‌خواهند

علی هشام نصر، مدیر اجرایی باشگاه الزمالک مصر، تایید کرده که این باشگاه مصری به دنبال جذب سرخیو راموس است.

به غیر از ما تمام جهان سرخیو راموس را می‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق رئال مادرید در حال حاضر پس از جدایی از سویا و پایان قراردادش در ژوئن گذشته، بازیکن آزاد است.

با این حال، این بازیکن 38 ساله در تابستان تیمی پیدا نکرد و همچنان به دنبال مقصد جدید است چون هنوز به فکر بازنشستگی نیست.

طبق اطلاعاتی که روزنامه آاس اسپانیا در چند ساعت اخیر منتشر کرده، باشگاه مصری الزمالک به دنبال جذب راموس است. این باشگاه مصری یکی از موفق‌ترین باشگاه‌‌های این کشور آفریقایی محسوب می‌شود.

علی هشام نصر، مدیر ارشد اجرایی و پسر معاون باشگاه الزمالک، در گفت‌وگویی تلویزیونی علاقه به جذب راموس را تایید کرد.

2086981

هشام نصر گفت: "الزمالک باشگاهی بزرگ و شایسته چنین بازیکنانی است. ما توافق با راموس را نه تنها از نظر ورزشی، بلکه برای بازاریابی نیز خوب می‌بینیم. او بازیکن آزاد است و به خدمت گرفتن راموس مزیت بزرگی خواهد بود. هر باشگاهی در جهان راموس را می‌خواهد."

این باشگاه به دنبال جذب راموس است اما سوال این است که او با چنین پیشنهادی موافقت خواهد کرد یا خیر. بر اساس آنچه رسانه اسپانیایی گزارش کرده، تفاوت بین درخواست راموس و پیشنهاد مالی الزمالک زیاد نیست اگرچه هنوز پیشنهادی رسمی ارائه نشده است.

راموس همچنین از لیگ حرفه‌ای آمریکا و باشگاه العروبه عربستان پیشنهاد دارد که باید دید کدام باشگاه را برای ادامه دوران حرفه‌ای خود انتخاب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها