کد خبر : 2072610 | 06 مهر 1403 ساعت 15:01 | 15.1K بازدید | 19 دیدگاه

مصاحبه جالب گراهام پاتر

کمک خواننده معروف به سرمربی اخراجی چلسی!

گراهام پاتر، سرمربی سابق چلسی، می‌گوید با استفاده از حمایت خانواده‌اش و تقریحاتی مانند کنسرت تیلور سوئیفت جدایی از آبی‌ها را فراموش کرده است.

کمک خواننده معروف به سرمربی اخراجی چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، گراهام پاتر در سپتامبر 2022 هدایت چلسی را به دست گرفت و جایگزین توماس توخل سرمربی شد.

با این حال، دوران هدایت او در چلسی مملو از چالش‌ بود چون این باشگاه در طول دوران مربیگری او تنها در 12 بازی برنده شد و 11 شکست را متحمل شد.

آخرین ناکامی در آوریل 2023 اتفاق افتاد، زمانی که چلسی در بازی خانگی با نتیجه‌ 2-0 مقابل استون ویلا شکست خورد و مدیران مراتب باشگاه را بر آن داشت تا او را از وظایفش برکنار کنند.

پاتر در مصاحبه با روزنامه تلگراف درباره برکناری از چلسی گفت: "از جهاتی شبیه یک سوگواری است؛ با گذشت زمان بهتر می‌شود. شما باید سعی کنید خودتان را سرزنش نکنید، اما نمی‌توانید همه چیز را فقط به گردن دیگری بیندازید. باید تعادل مناسب را پیدا کنید. من 7 ماه پس از امضای قرارداد 5 ساله اخراج شدم، پس از اینکه از برایتون جدا شدم، اتفاقاتی رخ داد که باید با آن کنار می‌آمدم."

1807965

پاتر توضیح داد داد که وضعیت او پس از اخراج خیلی سخت بود: "شش ماه اول سخت بود، چون برای به دست آوردن چنین فرصتی واقعاً سخت کار کردم. فکر نمی‌کنم این تنها فرصتی بود که می‌خواستم به دست بیاورم، چون برایتون را در مکانی واقعاً بسیار خوب ترک کردم.

بنابراین بحث در مورد انتخاب فرصت مناسب بود و من اشتباه نکردم، فقط درست پیش نرفت. از انجام این کار پشیمان نیستم، اما در عین حال، زمانی که کسی شغل خود را از دست می‌دهد، ناامیدی، عصبانیت و شاید تلخی در لحظات زیادی وجود دارد."

پاتر در گذراندن وقت با خانواده و دوستانش به دنبال آرامش بود، اما این کنسرت تیلور سوئیفت همراه پسرش بود که روحیه او را تقویت کرد. او گفت: "مهمترین چیز این بود که با خانواده و دوستانم باشم، فقط با آن‌ها ارتباط برقرار کنم. مدتی را با یکی از دوستانم به تماشای راگبی انگلستان گذراندم. من به ایالات متحده رفتم و برخی از ورزش‌ها را در آنجا دیدم.

1803372

من به فالکلند رفتم و یک سخنرانی داشتم، و در کمال تعجب با پسر 14 ساله‌ام، به کنسرت تیلور سوئیفت رفتم. البته پسرم به اندازه من طرفدار او نیست. نیاز داشتم در زندگی‌ام عادت‌هایی ایجاد کنم و بخشی از آن به یادگیری زبان اسپانیایی گذشت.

یک معلم خصوصی داشتم. اکنون کمی از یادگیری زبان فاصله گرفته‌ام، اما در حال انجام برنامه‌ها و مطالعه هستم، و می‌بینم که طی چند هفته یا ماه آینده چگونه پیش می‌رود، و منتظرم ببینم که از نظر کاری چه اتفاقی می‌افتد."

دیدگاه‌ها