کد خبر : 2072600 | 06 مهر 1403 ساعت 14:15 | 21.2K بازدید | 85 دیدگاه

موسوی: مربی خارجی تراز اول به استقلال بیاورید

مهاجم سال‌های دور استقلال معتقد است فقط مربی تراز اول خارجی دوای درد این تیم است.

موسوی: مربی خارجی تراز اول به استقلال بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی استقلال در مصاف هفته ششم مقابل پرسپولیس باعث شد تا علاوه بر افزایش حجم انتقادات علیه عملکرد این تیم، شدت و ابعاد آن نیز بیشتر شود. به شکلی که بسیاری از علاقه‌مندان این تیم نه فقط مربی که مدیریت را هم در این ناکامی دخیل می‌دانند. در همین باره علی موسوی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، به خبرنگار ما گفت:

«با این مسائلی که در باشگاه استقلال در جریان است چنین نتایجی عجیب نیست. من هیچوقت ندیده بودم کسی که در رأس هیات مدیره باشد یا سرپرست و مدیرعامل باشد، تا این حد درگیری لفظی با سرمربی داشته باشند فقط برای اینکه به اصطلاح جنگ روکم کنی را برنده شوند و البته بالعکس. این که نشد باشگاه! چنین رفتارهایی نشان می‌دهد هیچکس در آنجا به دنبال موفقیت استقلال نیست و هر جنگی که دارند برای منافع شخصی خودشان است.»

او در ادامه تاکید کرد:
«علت نوسان نتایج تیم هم چیزی جز این درگیری‌ها و عدم تمرکز نیست. مگر می‌شود که در آسیا سه بر صفر برده، جلوی نساجی و پرسپولیس امتیاز از دست بدهد؟ ولی بله می‌شود وقتی این چنین درگیر حواشی باشد.»

2086948

موسوی در واکنش به تجمع اعتراضی گروهی از هواداران استقلال، عنوان کرد:
«هواداران حمایت می‌کنند و انتظاری جز بردن ندارند، ولی وقتی می‌بینند مربی و سرپرست و هیئت مدیره به جان یکدیگر افتاده‌اند و نمی‌توانند برای جواد نکونام تصمیم درست و حسابی بگیرند، خودشان وارد معرکه می‌شوند و با برگزاری تجمع و شعارهای آنچنانی نقشی در حواشی استقلال ایفا می‌کنند. هر چند همین کار هواداران هم تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزد.»

او نظرش درباره تغییر سرمربی در استقلال را اینطور بیان کرد:
«اگر بنا به شوک مثبت باشد و یک مربی تراز اول خارجی به استقلال بیاید، می‌تواند تحولات خوبی ایجاد کند؛ اما اگر قرار است یک گزینه داخلی جانشین نکونام شود، همین آش و همین کاسه خواهد بود و تغییر کادر فنی چیزی جز وقت تلف کردن نیست.»

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که "آیا می‌توان به آینده کار این تیم امیدوار بود یا خیر؟" گفت:
«استقلال در هر شرایطی که باشد جزء مدعیان لیگ برتر به حساب می‌آید اما در آسیا راه سختی در پیش داریم. نباید با بردن الغرافه فریب بخوریم و از همین مصاف با السد ادامه کار در آسیا دشوار می‌شود و متاسفم این حقیقت را بگویم که استقلال برای چنین بازی‌های آن تمرکز و ثباتی که لازم هست را ندارد.»

دیدگاه‌ها