کد خبر : 2072594 | 06 مهر 1403 ساعت 14:00 | 7.1K بازدید | 46 دیدگاه

اشلوت: لیورپول من مثل لیورپول کلوپ است

آرنه اشلوت معتقد است که سبک بازی لیورپول تحت هدایت او مشابه لیورپول در زمان حضور یورگن کلوپ است.

اشلوت: لیورپول من مثل لیورپول کلوپ است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی ولورهمپتون روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان اختلاف یک امتیازی با منچسترسیتی در صدر جدول را حفظ کند یا حتی به لغزش رقیب امیدوار باشد.

آرنه اشلوت دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وضعیت آلیسون بکر: ما فکر می‌کنیم که او آماده برگشت و در اختیار ماست. ما واقعا از این که آلیسون برگشته خوشحال هستیم اما در دو بازی بدون حضور او هم خیلی خوب کار کردیم و این مثالی دیگر از این اتفاق است که من دو یا حتی سه گزینه برای هر پست در اختیار دارم.

مهاجمان لیورپول: دو مسئله برای من مطرح است. یکی کیفیت بازیکنان و دوم این که ما همیشه در حال خلق موقعیت باشیم. اگر از خاکپو یا دیاز استفاده کنیم، بازیکنان به حدی باکیفیت هستند که می‌توانند چند پاس گل بدهند و گل بزنند. نکته مثبت درباره فشردگی و تعداد زیاد دیدارها این است که بازیکنان باید دقایق طولانی بازی کنند و درک می‌کنند که نمی‌شود در همه دیدارها به میدان رفت و همچنان آماده ماند. پذیرفتن این شرایط نکته مثبتی برای ماست. من باید آنها را هوشیار نگه دارم. 

2086937

قراردادها: شما به دنبال پیدا کردند راهی متفاوت برای پرسیدن سوالات تکراری هستید. من از بازیکنانم راضی هستم و خیلی خوشحال هستم که با توجه به مسابقات بسیاری که در پیش دارم، می‌توانم از بین آنها انتخاب کنم. اجازه دهید ببینیم آینده چه برای ما پیش خواهد آورد.

شرایط کلی لیورپول: از تیمی که به من رسید بسیار راضی هستم، خصوصا از کیفیت و فرهنگ تیم. همه بازیکنان در اختیار تیم هستند و همیشه می‌خواهند به سختی تلاش کنند. داشتن چنین تیمی واقعا باعث افتخار و خوشحالی است.

2081029

ولورهمپتون: نمی‌دانم که آنها چطور تا اینجا پیش آمده‌اند. مسابقات آنها بسیار دشوار است. این تیم برابر آرسنال، نیوکسل، چلسی و... به میدان رفته که به طور مثال، به نسبت ما بسیار دشوار است. باید این موضوع را به یاد داشته باشیم. من دیدارهای آنها را تماشا کرده‌ام و می‌دانم که شایستگی بیشتری از آنچه به دست آورده‌اند را داشته‌اند. آنها در این فصل مشکلی نخواهند داشت اما امیدوارم که فردا اینطور نباشد.

از دست دادن فرصت گلزنی: ما در دو بازی قبل خوب کار کردیم. شانس‌های زیادی خلق کردیم اما در دنیای ایده‌آل هرگز گلی هم دریافت نمی‌کردیم. حریفان بازیکنان خوب زیادی دارند که می‌توانند خلق موقعیت کنند، پس باید برای آنها هم احترام قائل بود. اگر دوست داریم روند خوبی داشته باشیم باید در این زمینه بهتر عمل کنیم.

2075846

به چالش کشیدن بازیکنان: من پیش از این هم گفته بودم که هر روز بیشتر از قبل درباره بازیکنان یاد می‌گیرم. من از کیفیت آنها باخبر هستم اما ما به جز ناتینگهام با مشکل خاصی روبرو نشدیم، بنابراین همیشه به دنبال این هستم که بیشتر درباره بازیکنان یاد بگیریم و باید بدانیم که واکنش آنها به این شکست‌ها چیست. من در تلاش هستم شرایط را طوری پیش ببرم که بازیکنان را برای گرفتن بهترین عملکرد ممکن تحریک کنم.

پیشرفت لیورپول: همه چیز خوب و مثبت بوده است، جز شکستی که برابر ناتینگام داشتیم. باخت در خانه همیشه ناامیدکننده است، خصوصا برابر تیمی که در جمع چهار تیم صدر جدول قرار ندارد. در مجموع شروع خوبی داشتیم، هرچند بدون نقص نبوده است. باید برابر ناتینگام هم به پیروزی می‌رسیدیم. سبک بازی ما چیزی است که ۹ سال به آن عادت داشتید و این طبیعی است چون کلوپ هم همین بازیکنان را داشت و من هم بر همین اساس پیش می‌روم.

دیدگاه‌ها