کد خبر : 2072593 | 06 مهر 1403 ساعت 13:56 | 12.9K بازدید | 41 دیدگاه

تمرکز کنید سپاهان را می‌بریم؛

حمله اسکو به صدر جدول لیگ برتر (عکس)

دراگان اسکوچیچ امیدوار است امروز تیمش را به صدر جدول لیگ برتر ایران برساند.

حمله اسکو به صدر جدول لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دراگان اسکوچیچ امروز در حالی به مصاف سپاهان خواهند رفت که این بازی دو روز بعد از شهرآورد برگزار می‌شود اما برای هواداران این تیم حساسیتی در حد بازی پرسپولیس و استقلال خواهد داشت و البته باتوجه به حضور ستاره‌های نامدار، دیداری بسیار مهم تلقی می‌شود.

نکته مهم اینکه اختلاف سه امتیازی بین تراکتور و سپاهان باعث شده تا این دیدار از اهمیت بیشتری هم برای این دو تیم برخوردار شود چرا که برتری تراکتور در این بازی، قرمزهای تبریزی را به صدر جدول ایران خواهد رساند و این تیم را بالاتر از سپاهان قرار می‌دهد.

2086940

دراگان اسکوچیچ در تمرین دیروز به شاگردانش گفت که با تمرکز بیشتری کار را دنبال کنند و اگر آرامش و تمرکز داشته باشند، می‌توانند در این بازی حریف را شکست بدهند. اسکوچیچ در این بازی تنها یک تغییر در ترکیب تیمش خواهد داشت و با اعتماد به 10 بازیکن دیگر، تراکتور را به استقبال این بازی حساس خواهد برد.

این بازی همچنین تقابلی حیثیتی بین دو سرمربی خارجی فوتبال ایران است. اسکوچیچ که سابقه هدایت تیم ملی را در کارنامه دارد، امیدوار است در این بازی خود را بار دیگر به هواداران فوتبال اثبات کند و با شکست مورایس، شایستگی تیمش را نشان دهد.

دیدگاه‌ها