کد خبر : 2072575 | 06 مهر 1403 ساعت 11:06 | 13.3K بازدید | 21 دیدگاه

دفاع تن‌هاخ از کاپیتان: چقدر خودش را ثابت کند!

اریک تن‌هاخ از عملکرد برونو فرناندز در برابر منتقدان دفاع کرد و مدعی شد که او به‌زودی به دوران اوجش بازخواهد گشت.

دفاع تن‌هاخ از کاپیتان: چقدر خودش را ثابت کند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در فصل جدید در رقابت‌های لیگ اروپا هم ادامه پیدا کرد و این تیم این هفته در اولین دیدارش در مرحله گروهی این مسابقات نتوانست برابر توئنته به پیروزی برسد و به تساوی ۱-۱ مقابل این تیم هلندی اکتفا کرد.

انتقادها از عملکرد بازیکنان این تیم و اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی شیاطین سرخ روزبه‌روز بیشتر می‌شود و فشارها روی آنها افزایش پیدا می‌کند و همین کار را برای آنها بسیار سخت کرده است اما این مربی هلندی در تلاش است که شرایط را برای درخشش شاگردانش فراهم کند و از آنها در برابر این انتقادات دفاع کند.

یکی از بازیکنانی که از دوران اوجش فاصله گرفته و بیشتر از دیگران تحت فشار است، برونو فرناندز است که تن‌هاخ در گفت‌وگو با خبرنگاران سعی کرد پاسخ منتقدان او را بدهد: «من فکر می‌کنم که شرایط تیم باعث شده است که او در چنین وضعیتی قرار بگیرد. او توانایی‌های بسیاری دارد و این چیزی است که همیشه در طول چند سال اخیر در لیگ برتر ثابت کرده است.

او بارها ثابت کرده است که توانایی خلق موقعیت بسیار زیادی دارد و من اطمینان دارم که این فصل هم برایش متفاوت نخواهد بود. او بار دیگر به این نقطه خواهد رسید و به دوران اوجش برمی‌گردد. فرناندز باز هم می‌تواند پاس‌های آخر را ارسال کند و گل بزند. صددرصد این اتفاق رخ خواهد داد. فقط باید به او برای انجام این کار زمان بدهید.»

دیدگاه‌ها