کد خبر : 2072573 | 06 مهر 1403 ساعت 10:53 | 47.3K بازدید | 50 دیدگاه

علاقه پپ به هافبک اینتر: به هر قیمتی بخریدش!

پپ گواردیولا علاقه زیادی به نیکولو بارلا دارد و خواهان به خدمت گرفتنش در منچسترسیتی است.

علاقه پپ به هافبک اینتر: به هر قیمتی بخریدش!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت رودری که با دوری طولانی مدت او از میادین به دلیل انجام عمل جراحی و طی کردن روند درمانش همراه خواهد بود باعث شده است که پپ گواردیولا و مدیران منچسترسیتی به شدت نگران وضعیت این تیم در خط میانی باشند و جست‌وجو برای پیداکردن جانشین او را آغاز کنند.

رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر نام بازیکنان بسیاری را به عنوان گزینه احتمالی سیتی برای پر کردن جای خالی این بازیکن مطرح کرده بودند، اما رسانه‎‌های ایتالیایی معتقدند که سرمربی این تیم گزینه مدنظرش برای خط میانی تیمش را از مدتی قبل انتخاب کرده و این موضوع را به اطلاع مدیران سیتی هم رسانده بود.

1942129

گفته می‌شود که گواردیولا علاقه زیادی به بارلا دارد و معتقد است که او یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر فوتبال اروپاست که در اینتر و تیم ملی ایتالیا توپ می‌زند و حتی به مدیران سیتی تاکید کرده است که برای به خدمت گرفتن این بازیکن به هر قیمتی تلاش کنند، چون او توانایی زیادی برای به نمایش گذاشتن در لیگ برتر خواهد داشت.

این در حالی است که چند باشگاه بزرگ اروپایی دیگر از جمله پاری سن ژرمن و چند باشگاه انگلیسی هم شرایط این بازیکن موردعلاقه گواردیولا که معتقد است بازیکنی قدرتمند و کامل به حساب می‌آید را زیر نظر دارند و باید دید که رقابت بین این باشگاه‌ها برای جذب بارلا چطور پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها