کد خبر : 2072558 | 06 مهر 1403 ساعت 08:45 | 17K بازدید | 12 دیدگاه

تقسیم امتیازات با کمک بادها

حیرت ساکت الهامی از باد یکسره در قزوین

در کنفرانس خبری بعد از تساوی بدون گل تیم‌های شمس آذر و نساجی، ساکت الهامی بخش مهمی را به شرایط جوی و وزش باد اختصاص داد.

حیرت ساکت الهامی از باد یکسره در قزوین

به گزارش "ورزش سه" تساوی بدون گل در قزوین متاثر از موارد متفاوتی از جمله دو کارت قرمز و عملکرد خوب دروازه‌بان‌ها بود. علاوه بر این‌ها ساکت الهامی در کنفرانس بعد از بازی به وضعیت جوی اشاره کرد و از میزان شدت باد متعجب بود. الهامی البته در مورد این موضوع که تیم رقیب از این جریان آگاه بوده هم توضیحاتی داد:

به تیم داوری خسته نباشید میگم. به تیم خوب شمس‌آذر تبریک می‌گویم. تیم خیلی خوبی هستند ولی حیف این زمین خوب. ولی تایم بازی با این شرایط باد به نظرم واقعاً با هیچ کیفیتی نمی‌شود در مورد بازی صحبت کرد. به نظرم ویندبال بود تا فوتبال. نیمه اول باد ۳۰ درصد مثلاً به نفع ما بود و در نیمه دوم ۸۰ درصد به ضرر ما بود. در این ساعت فکر می‌کنم حالا باد دارد بیشتر می‌شود. به نظرم می‌آید فدراسیون یا سازمان لیگ در مورد بازی‌ها، یک مقدار باید تایم تیم‌ها را اینجا درست کنند. تایم‌هایی بگذارند که از نظر شرایط جوی واقعاً خوب است.

بیشتر از همه خود خود شمس آذر ضرر می‌کند. گلر ما شوت می‌زد ‌آمد پشت ۱۸ و برمی‌گشت. واقعاً اگر بخواهم در مورد بازی صحبت کنم، هیچ حرفی برای گفتن نیست. نیمه اول یا نیمه دوم، فقط می‌توانم به گروه داوری خسته نباشید بگویم. دستشان درد نکند. به تماشاگرهای شما خسته نباشید بگویم و تماشاگرهای ما که از قائمشهر تشریف آوردند دستشان را می‌بوسم. ممنون آنها هستم. خیلی زحمت کشیدند.

2086919

اما این تمام صحبت‌های الهامی نبود و در پاسخ به سوالی ادامه داد:

آنها (شمس آذر) یک مقدار در مالکیت توپ از ما بهتر بودند مخصوصاً در نیمه دوم ولی خوب این اقتضای شرایط جوی بود موقعیت‌هایی که تیم شمس آذر با توجه به اینکه دو سه سال است در این شرایط آب و هوا و باد را می‌شناسند می‌دانستند در نیمه اول جهت مخالف باد را برداشتند می‌دانستند در نیمه دوم باد بهتر می‌شود و نوع فوتبال خودشان را تطبیق دادند با این شرایط ولی ما نمی‌دانستیم و این را جدی می‌گویم و من اگر نیامده بودم اینجا، باور نمی‌کردم اینقدر باد باشد. سرد هم نبود بگویم سرد است. ولی باد خیلی زیاد بود. الان دلیلش را نمی‌دانم چطور هوا در هتل آنقدر خوب بود ولی اینجا اینگونه بود. دلیلش را نمی‌دانم جدی می‌گویم ما دفعه قبلی هم که آمدیم ساعت ۲ بازی کردیم این اولین بار بود در این ساعت بازی می‌کردیم.

دیدگاه‌ها