کد خبر : 2072553 | 06 مهر 1403 ساعت 08:14 | 27K بازدید | 24 دیدگاه

گوندوزی:

دیبالا قهرمانی جام جهانی را به رخ کشید، زدمش!

متئو گوندوزی، هافبک فرانسوی لاتزیو از ماجرای درگیری با پائولو دیبالا در دربی دلاکاپیتاله بعد از شش ماه پرده برداشت.

دیبالا قهرمانی جام جهانی را به رخ کشید، زدمش!

به گزارش "ورزش سه"، متئو گوندوزی،‌ هافبک فرانسوی لاتزیو، که سومین فصل حضورش در جمع عقاب‌ها را تجربه می‌کند، در گفتگو با "فوتبال ایتالیا" خاطرات جالبی از زندگی در این کشور و همچنین دربی جذاب شهر رم تعریف می‌کند.

گوندوزی ابتدا در خصوص شرایط زندگی در ایتالیا گفت: "اینجا بسیار خوشحالم. اوضاع خوبی دارم و از حضور در لاتزیو راضی هستم. ما اولین بازی در لیگ اروپا را هم با برد پشت سر گذاشتیم و شرایط نسبتا خوبی داریم. یکی از بزرگترین اهداف ما در فصل جاری قهرمانی در لیگ اروپا است."

گوندوزی سپس در خصوص حساس‌ترین بازی لاتزیو در طول فصل گفت: "اگر بخواهم یک بازی را نام ببرم که هنگان برگزاری آن کل شهر خلوت می‌شود، بی‌شک باید دربی دلاکاپیتاله را مثال بزنم. انصافا جو استادیوم المپیکو هنگام برگزاری این بازی را پیش از این در هیچ کشوری شاهد نبودم. شور و هیجان تماشاگران دو تیم در این بازی فراتر از حد تصور است."

زمانی که بحث دربی مطرح شد، از گوندوزی در مورد درگیری با پائولو دیبالا در آخرین بازی برگزار شده بین دو تیم در فصل گذشته پرسیده شد و او پاسخ داد: "اواسط نیمه دوم بود که به عمد پای من را زد، اما داور این صحنه را ندید. توقع داشتم از من معذرت‌خواهی کند، اما این کار را نکرد و من هم با عصبانیت صورتش را گرفتم. دیبالا بعد از این اتفاق، ساق‌بندی که عکس خودش با کاپ قهرمانی جام جهانی بود را به من نشان داد. حرکتش اصلا درست نبود. به هرحال حساسیت در دربی بالا است و چنین برخورد‌هایی پیش می‌آید."

دیدگاه‌ها