کد خبر : 2072550 | 06 مهر 1403 ساعت 01:15 | 5.6K بازدید | 24 دیدگاه

باز هم خولین آلوارز فرشته نجات سیمئونه شد (عکس)

اتلتیکو مادرید باز هم با گل دقیقه نود خولین آلوارز با نتیجه ۱-۰ از سد سلتاویگو گذشت و پانزده امتیازی شد.

باز هم خولین آلوارز فرشته نجات سیمئونه شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرين شب از هفته هفتم رقابت‌های لالیگا، مصاف تیم‌های سلتاویگو و اتلتیکو مادرید با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان دیه‌گو سیمئونه به پایان رسید و این تیم حالا با ۱۵ امتیاز در رتبه سوم باقی ماند. سلتاویگو نیز با این شکست ۹ امتیازی و در رتبه دهم باقی ماند.

نکته جالب توجه این دیدار بازهم گلزنی شاگردان سیمئونه در دقایق پایانی بود، چرا که این پنجمین گل دقیقه نود به بعد اتلتیکو مادرید در همه رقابت‌ها بود.

درحالی که تنها چهار دقیقه به پایان بازی با اتمام وقت‌های اضافه مانده بود، روی حرکت عالی آنتوان گریزمان از سمت چپ محوطه جریمه سلتا و ارسال زمینی او، خولین آلوارز خودش را به توپ رساند و با قطع توپ عالی با پای چپ، تک گل اتلتیکو را وارد دروازه سلتاویگو کرد.

2086895
2086896

آنها تا اینجای رقابت‌های لالیگا برابر خیرونا، بیلبائو، والنسیا و حالا سلتاویگو در لحظات پایانی گلزنی کرده‌اند و علاوه بر این در هفته اول مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان نیز با گل دقیقه آخری به سه امتیاز رسیدند.

و جالب تر آنکه دو گل از این پنج گل را خولین آلوارز در شرایطی به ثمر ‌رسانده که به‌عنوان یار تعویضی به زمین آمده است. اتلتیکو مادرید روز یکشنبه در دربی مادرید میزبان رئال خواهد بود.

دیدگاه‌ها