کد خبر : 2072547 | 06 مهر 1403 ساعت 01:10 | 3K بازدید | 4 دیدگاه

شب شلوغ لیگ اروپا

استارت آژاکس در اروپا با نابود کردن بشیکتاش!

ادامه مسابقات هفته اول لیگ اروپا برگزار شد و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، آژاکس موفق شد با نتیجه ۴-۰ بشیکتاش را شکست دهد.

استارت آژاکس در اروپا با نابود کردن بشیکتاش!

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس فصل جدید لیگ اروپا را با پیروزی پرگل آغاز کرد. آنها در هفته اول در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا میزبان بشیکتاش بودند و در پایان موفق شدند در مقابل این تیم به پیروزی ۴-۰ برسند.

بازی را تیم هلندی بهتر آغاز کرد و پس از چند موقعیت در دقیقه ۳۱ فیتز جیم، اولین گل را به ثمر رساند. پس از این گل بشیکتاش که به‌شدت دنبال پیروزی خارج از خانه بود، سعی کرد به دروازه آژاکس نزدیک شود، اما مدافعان این تیم به خوبی عمل کردند و دروازه این تیم امن ماند.

در ادامه آژاکسی‌ها همچنان برای زدن گل دوم تلاش می‌کردند، اما با سوت داور ۴۵ دقیقه ابتدایی با نتیجه ۱-۰ خاتمه یافت. در آغاز نیمه دوم میکا گودتس توانست بازی را ۲-۰ کند و چهار دقیقه پس از آن نیز کنت تیلور بازی را ۳-۰ کرد.
بازی خوب آژاکسی‌ها ادامه داشت و گودتس در دقیقه ۷۳ گل چهارم را به ثمر رساند تا هواداران این تیم شبی خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

2086874

در بازی‌های دیگر دور گروهی نیز نتایج قابل توجهی رخ داد:


فنرباغچه - یونیون سنت ژیلوا

2086875
فنرباغچه در دیدار خانگی مقابل بونیون سنت ژیلوا، با گل چاغلار سویونچو و گل‌به‌خودی بازیکن حریف، با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید.

مالمو - رنجرز

2086877
در بازی مالمو و رنجرز، این تیم اسکاتلندی بود که با گل‌های بایرامی و مک‌کازلند، به پیروزی ۲-۰ رسید.

فرانکفورت - ویکتوریا پلژن

2086878
یکی از جذاب‌ترین بازی‌های امشب، اینتراخت فرانکفورت در مقابل ویکتوریا پلژن بود که در نهایت تیم آلمانی در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۳-۲ جلو بود، در دقیقه ۳+۹۰ گل سوم را دریافت کرد و در خانه متوقف شد.

اف‌سی‌بی‌اس - آراِف‌اِس

2086879
در یکی دیگر از بازی‌های پرگل امشب، اف‌سی‌اس‌بی رومانی در خانه مقابل آراِف‌اِس به پیروزی ۴-۱ رسید.

لیون - المپیاکوس

2086880
لیون مقابل المپیاکوس شب درخشانی را پشت سر گذاشت. این تیم با گل‌های رایان چرکی و سعید بن‌رحمه با نتیجه ۲-۰ از سد تیم یونانی گذشت.

رم - اتلتیک بیلبائو

2086881
رم و اتلتیک بیلبائو به تساوی ۱-۱ رسید. گل شاگردان ایوان یوریچ را آرتم دووبیک به ثمر رساند و آیتور پاردس نیز تک‌گل بیلبائو را وارد دروازه اسویلار کرد.

تاتنهام - قره‌باغ

2086882
تاتنهام هم در ورزشگاه خانگی شب خوبی را پشت سر گذاشت. آنها علی‌رغم اخراج رادو دراگوشین در دقیقه ۸ و ۱۰ نفره شدن، موفق شدند با گل‌های برنان جانسون، پاپه سار و دومینیک سولانکه، به پیروزی ۳-۰ دست یابند.

دیدگاه‌ها