کد خبر : 2072535 | 06 مهر 1403 ساعت 00:33 | 8.4K بازدید | 10 دیدگاه

در هفتاد بازی فقط یک بار باختیم

سرمربی الهلال: وقتی راضی نباشم واقعاً می‌روم!

ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، در مصاحبه‌ای با روزنامه پرتغالی ابولا درباره دورانش در باشگاه عربستانی صحبت کرد.

سرمربی الهلال: وقتی راضی نباشم واقعاً می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، این مربی پرتغالی که الهلال را بدون شکست به صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان رسانده است، مصاحبه‌ای مفصل با ابولا داشته و تاکید کرد که او به دنبال تحقق رویای خود است و به همین دلیل سرمربی‌گری الهلال را به‌عهده گرفته است.

او در صحبت‌هایش با این روزنامه پرتغالی گفت: «پنج سال پیش در عربستان بودم. به خاطر بنفیکا رفتم، اما در نهایت به فلامینگو در برزیل پیوستم. وقتی که لیگ عربستان را ترک کردم، الهلال در صدر جدول بود و در تمامی رقابت‌ها همچنان رقابت می‌کرد. ما از هیچ رقابتی حذف نشدیم و با شش امتیاز اختلاف در صدر جدول بودیم. اگر حافظه‌ام درست باشد، در هفته بیست‌وششم فقط یک بار شکست خوردیم. به دلایل مختلف رفتم؛ وقتی راضی نباشم، فارغ از پول، می‌روم. و واقعاً رفتم.»

ژسوس در مورد پیشرفت تیمش گفت: «من این را به بازیکنان تیمم می‌گویم. در سال گذشته همه چیز را بردیم. حدود ۷۰ بازی داشتیم و فقط یک بار باختیم! اما این به این معنا نیست که همه چیز اکنون همانطور خواهد بود. ما باید بهترین عملکرد را ارائه دهیم. اکنون من خوشبختم که با تیمی فوق‌العاده کار می‌کنم که پر از بازیکنانی است که می‌خواهند پیروز شوند. چون اگر با بازیکنانی کار نکنی که بخواهند پیروز شوند، کار بسیار پیچیده‌تر می‌شود.»

2086861

ژسوس کشور عربستان را از نظر زندگی ایمن و امن توصیف کرد و گفت که این کشور توانایی توسعه و پیشرفت دارد.

او اشاره کرد که ژوائو کانسلو، بازیکن الهلال که از منچسترسیتی به تیم آمده، پس از پیوستن به این باشگاه به او گفت که حق با او بود. او گفت: «کانسلو فوراً به من گفت حق با تو بود و زندگی در عربستان عالی است. او گفت بچه‌هایش از زندگی در این کشور راضی هستند و اینجا برای‌شان مانند بهشت است.»

دیدگاه‌ها