کد خبر : 2072530 | 05 مهر 1403 ساعت 23:27 | 19.4K بازدید | 50 دیدگاه

با برد پرگل: السد آماده رویارویی با استقلال!

مصاف تیم‌های السد و الغرافه در هفته ششم لیگ ستارگان قطر با برتری ۴-۲ یاران اکرم عفیف به پایان رسید.

با برد پرگل: السد آماده رویارویی با استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین بازی‌های هفته ششم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، السد با نتیجه پرگل ۴-۲ از سد الغرافه گذشت و حالا با روحیه بهتری آماده مصاف با استقلال در هفته دوم لیگ نخبگان خواهند شد.

این بازی با نمایش تهاجمی شاگردان فلیکس سانچز آغاز شد‌ و آنها خیلی زود در دقایق ۴ و ۷ با گل‌های میگل پدرو و کریستو گونزالز از الغرافه پیش افتادند. در دقیقه ۲۷ اکرم عفیف، معروف‌ترین بازیکن السدی‌ها حساب کار را ۳-۰ کرد. نیمه نخست در حال اتمام بود که خوسلو مهاجم سابق رئال مادرید توانست یکی‌ از گل‌های السد را پاسخ دهد و بازی در نیمه نخست ۳-۱ به پایان برسد.

یاسیان براهیمی ستاره تازه از مصدومیت برگشته الغرافه در دقیقه ۵۹ یکی دیگر از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد، اما این برای بازگشت الغرافه به بازی کافی نبود و در آخرین دقیقه بازی حسن الهیدوس باتجربه حساب کار را ۴-۲ به سود السد کرد و بازی با همین نتیجه به اتمام رسید.

با این نتیجه السد ۹ امتیازی شد و در جایگاه چهارم ایستاد. آنها هفته پیش با نتیجه سنگین ۵-۱ برابر الدحیل شکست خورده بودند و روز دوشنبه هفته آینده میزبان استقلال در هفته دوم لیگ نخبگان خواهند بود.

2086853
2086852
2086851

ضمن آنکه الغرافه که دو هفته پيش با نتیجه ۳-۰ برابر استقلال شکست خورده بود، با این باخت پرگل هشت امتیازی ماند و همچنان در جایگاه ششم باقی ماند. این تیم در بهمن‌ماه یک بار دیگر برای مصاف با پرسپولیس به تهران سفر می‌کند. آنها همین امروز سرخیو ریکو دروازه‌بان سابق پاری‌سن ژرمن را نیز به خدمت گرفتند.

دیدگاه‌ها