کد خبر : 2072525 | 05 مهر 1403 ساعت 23:20 | 706 بازدید | 0 دیدگاه

یک طلا و یک برنز دیگر برای ووشوکاران ایران

روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان با یک طلا و یک برنز برای کاروان ایران همراه بود.

یک طلا و یک برنز دیگر برای ووشوکاران ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، نهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از روز چهارشنبه ۴ مهر در برونئی به صورت رسمی آغاز شد.

بر همین اساس امروز پنجشنبه ۵ مهر و در روز دوم این پیکارها، ثنا چک نماینده فرم نان‌چوان تالو دختران کشورمان به مصاف حریفان خود رفت و با کسب امتیاز ۸.۷۷۶ در جایگاه نخست ایستاد و به مدال ارزشمند طلای این پیکارها دست یافت. در این فرم ورزشکارانی از اندونزی با امتیاز ۸.۷۶۰ و ترکیه با نمره ۸.۶۸۳ دوم و سوم شدند. مدال‌های این فرم توسط محمدتقی رجبی، سفیر کشورمان در برونئی به نفرات برتر اهدا شد.

سید آرشام خلیل‌پور نماینده فرم چانگ‌چوان تالو پسران کشورمان به مصاف حریفان خود رفت و با کسب امتیاز ۸.۵۰۰ در جایگاه سوم ایستاد و به مدال برنز این پیکارها دست یافت. در این فرم ورزشکارانی از اندونزی با امتیاز ۸.۵۱۶ و سنگاپور با نمره ۸.۵۱۳ اول و دوم شدند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم پسران، ابوالفضل اسدی پس از استراحت در مرحله نخست، در مرحله دوم “چن یو یو” از چین تایپه رفت و با برتری مقابل این ورزشکار راهی مرحله سوم شد.

در وزن ۴۵- کیلوگرم پسران، امیرضا سالار که در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود در مرحله دوم به مصاف "سینگ نونگمایتم" از هند رفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار راهی مرحله بعدی شد.

در وزن ۶۰- کیلوگرم دختران دیانا رحیمی به مصاف «مناتلا محمد» از مصر رفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار راهی مرحله بعدی شد. رحیمی در مرحله دوم باید با «آنا شاتسکا» از اوکراین دیدار کند.

امروز در بخش تالو نیز ستایش تک فلاح، نرگس شهبازی، مها طالبی، زهرا بت شکن و پارسا حیدری به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب مدال نشدند.

پیش‌تر و در روز نخست مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان کاروان ووشو کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا توسط رامتین سیاه‌مشته‌ای نماینده فرم نانچوان تالو پسران و یک مدال نقره ثنا پناهی نماینده فرم نانچوان تالو دختران کشورمان شده بود.

این پیکارها تا روز ۹ مهر ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها