کد خبر : 2072522 | 05 مهر 1403 ساعت 23:15 | 15.1K بازدید | 8 دیدگاه

شکیل اونیل:

مطمئنم که آمریکا در المپیک ۲۰۲۸ طلا نمی‌گیرد!

شکیل اونیل، اسطوره ان‌بی‌ای، معتقد است تیم بسکتبال آمریکا در المپیک ۲۰۲۸ قهرمان نخواهد شد.

مطمئنم که آمریکا در المپیک ۲۰۲۸ طلا نمی‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، شکیل اونیل در مصاحبه‌ای با نشریه آلمانی بیلد درباره تغییر قدرت در بسکتبال صحبت کرد. او در این مصاحبه در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد، اما نکته قابل توجه این صحبت‌ها اشاره به عدم قهرمانی آمریکا در مسابقات بسکتبال المپیک ۲۰۲۸ است.


اهمیت زندگی پس از پایان حرفه ورزشی؟
اونیل درباره اهمیت زندگی سالم پس از بازنشستگی گفت: «برای من مهم‌ترین چیز ادامه کار بود. همچنین به بسکتبال ادامه دادم و از خانواده‌ام مراقبت کردم. این‌ها همه مرا خوشحال می‌کند. به ویژه فرزندانم که من را مشغول نگه می‌دارند. من مطمئن شدم که آن‌ها به دانشگاه بروند. برایشان ماشین خریدم و مراقب‌شان بودم. از زمانی که دوران حرفه‌ای من به پایان رسیده، همه کارهای عادی را که هر انسانی انجام می‌دهد انجام می‌دهم. این شامل شغل جدید هم می‌شود. من حالا یک تاجر هستم.»

توصیه به ورزشکاران؟
اونیل به ورزشکارانی که می‌خواهند پس از دوران حرفه‌ای خود موفق باشند، توصیه کرد: «باید دقیقاً بدانید در چه چیزی خوب هستید و در چه چیزی نیستید. اگر در چیزی خوب نیستید، بهتر است از آن دوری کنید. و بسیار مهم است که خود را با افراد باهوش که به شما مشاوره خوبی می‌دهند، احاطه کنید.»

تیم ملی بسکتبال آلمان؟
اونیل درباره پیروزی تیم ملی بسکتبال آلمان در برابر آمریکا و قهرمانی جهان در سال 2023 گفت: «من بازی‌های جام جهانی را دیدم. اما تعجب نکردم. ۲۰ سال پیش، آمریکا از سایر کشورها بسیار جلوتر بود. اما حالا این تغییر کرده است. اروپا پیشرفت کرده و به زودی آمریکا را پشت سر خواهد گذاشت. من مطمئنم که آمریکا در بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ در لس‌آنجلس طلا نخواهد گرفت.»

دیدگاه‌ها