کد خبر : 2072518 | 05 مهر 1403 ساعت 22:41 | 45.8K بازدید | 52 دیدگاه

گاریدو شمشیر را از رو بست: شخصیت بد فیلم هستم!

خوان کارلوس گاریدو تعبیر جالبی در خصوص بازی نکردن برخی از ستاره‌ها مطرح کرد.

گاریدو شمشیر را از رو بست: شخصیت بد فیلم هستم!

به گزارش "ورزش سه"، شاید زمانی که ستاره‌های تیم قهرمان؛ یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و عبدالکریم حسن پرسپولیس را ترک کردند، کمتر هواداری فکرش را می‌کرد به زودی دغدغه این تیم، بزرگ بودن اسکواد و خط خوردن چهار ستاره در هر بازی باشد.

هر فصل قوانین عجیب و منحصر به فردی در لیگ ایران اجرایی می‌شود و این فصل الزام به استفاده از دو بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست بازی‌ها برای کمک به دیده شدن بازیکنان جوان و آکادمی سبب خط خوردن چند ستاره از هر تیم در بازی‌ها شده است.

در بازی دربی یاسین سلمانی و سعید صادقی خط خوردند و اوستون اورونوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز دو خط خورده اجباری پرسپولیس به‌علت مصدومیت بودند.

سوال در مورد بازی کردن برخی بازیکنان اصلا برای گاریدو خوشایند نیست و دلش می‌خواهد بازیکنان نیمکت‌نشین و سکونشین نیز روحیه‌شان را حفظ کنند و با انرژی زیاد منتظر رسیدن زمان بازی‌شان بمانند. گاریدو در این مورد صحبت‌های جالبی بعد از دربی کرد و خود را در این مورد شخصیت بد فیلم خطاب کرد، اما گفت که اوست که مسئول تیم بوده و باید پرسپولیس و اسکواد بزرگش را مدیریت کند‌.

2083638

گاریدو گفت: باید بتوانیم اسکواد بزرگی که داریم را مدیریت کنیم‌. این یکی از مشکلات اصلی سرمربی است. نمی‌توانیم بازیکنانی داشته باشیم که نمی‌توانند خوب بازی کنند‌. بازیکنان خوب زیادی داریم و آنهایی که اضافه شدند به سطح تیم رسیدند. برای اینکه یک نفر بتواند بازی کند، آنهایی که بازی نمی‌کنند باید به تیم کمک کنند‌. وقتی شروع به صحبت در مورد بازیکنانی که بازی می‌کنند و آنهایی که نمی‌کنند، می‌کنید واقعا خجالت‌آور است. مدیریت این قضیه مهم است‌.

او به انتقادات کنایه زد و گفت: همیشه یک‌سری‌ها از ما می‌خواهند یک بازیکن بازی نکند و یکی بازی بکند. این آدم‌ها زیاد می‌دانند و باید بروند درس بدهند‌! من خوش‌شانسم که دارم کار می‌کنم و نهایت سعیم را برای این تیم می‌کنم. کار خوب برای تیم است. اتفاقات زیادی رخ می‌دهد، جزئیات زیادی را سرمربی باید کنترل کند. بعضی مواقع من باید شخصیت بد فیلم باشم!

دیدگاه‌ها