کد خبر : 2072515 | 05 مهر 1403 ساعت 22:25 | 21K بازدید | 47 دیدگاه

مصدومیت تراشتگن به نفع دنی اولمو شد!

بارسلونا می‌خواهد از مصدومیت بلندمدت مارک آندره تراشتگن برای ثبت نام دنی اولمو استفاده کند.

مصدومیت تراشتگن به نفع دنی اولمو شد!

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته، بارسلونا برای ثبت‌نام دنی اولمو پس از انتقال پرهزینه‌اش از لایپزیش، با مشکلاتی مواجه شد. او دو بازی اول فصل را مقابل والنسیا و اتلتیک بیلبائو از دست داد، زیرا فضای کافی در سقف دستمزدها برای ثبت‌نام او در لالیگا وجود نداشت. اما مصدومیت طولانی مدت آندریاس کریستنسن در نهایت این امکان را فراهم کرد.

بارسلونا کریستنسن را از لیست خارج کرد تا بتواند اولمو را ثبت‌نام کند، اما این ثبت‌نام فقط تا پایان سال ۲۰۲۴ معتبر است. از اول ژانویه، کاتالان‌ها باید راهی برای ثبت‌نام مجدد او پیدا می‌کردند. اما به نظر می‌رسد که آن‌ها در حال یافتن یک راه حل هستند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا قصد دارد مارک آندره تراشتگن را پس از مصدومیت زانویش که تا پایان فصل طول می‌کشد، از لیست خارج کند و ۸۰ درصد از دستمزد این دروازه‌بان آلمانی را برای ثبت‌نام مجدد اولمو استفاده کند. طبق این گزارش، این مبلغ نه تنها برای این کار کافی است، بلکه برای امضای قرارداد با وویچک شزنی نیز کافی خواهد بود.

این فقط یک راه حل موقت برای بارسلونا است و آن‌ها به‌شدت نیاز دارند که در ماه‌های آینده وضعیت مالی خود را بهبود بخشند. با این حال، این اقدام حداقل باعث می‌شود که دیگر مشکلی برای ثبت‌نام اولمو در این فصل وجود نداشته باشد.

2086827

دیدگاه‌ها