کد خبر : 2072513 | 05 مهر 1403 ساعت 22:16 | 37.7K بازدید | 41 دیدگاه

رسمی: دروازه‌بان سابق پی‌اس‌جی به الغرافه پیوست!

سرخیو ریکو، دروازه‌بان ۳۱ ساله اسپانیایی سابق پاری‌سن ژرمن با امضای قراردادی دو ساله راهی الغرافه شد.

رسمی: دروازه‌بان سابق پی‌اس‌جی به الغرافه پیوست!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو ریکو، دروازه‌بان ۳۱ ساله سابق تیم‌های مایورکا، پاری‌سن ژرمن، سویا و تیم ملی اسپانیا رسما به الغرافه قطر پیوست تا بعد از ۱۶ ماه شانس حضور در مستطیل سبز را پیدا کند.

سرخیو ریکو در ماه می ۲۰۲۳ به علت زمین خوردن از روی اسب، شدیدا از ناحیه جمجمه آسیب دید و حتی به کما رفت. او حدود ۹۰ روز در بیمارستان بستری بود و حتی گفته می‌شد پزشکان از او قطع امید کرده‌اند. با این حال ریکو پس از چند عمل جراحی سنگین به وضعیت نرمال رسید و با تایید پزشکان حتی مجوز حضور دوباره در مستطیل سبز را هم گرفت.

با وجود آنکه او یک سال از قراردادش با پاری‌سن ژرمن مانده بود، از نیم فصل دوم به این تیم اضافه شد، اما تا پایان فصل هرگز در لیست نفرات پی اس جی قرار نگرفت و با پایان قراردادش از جمع شاگردان لوئیس انریکه جدا شد.

ریکو حالا با امضای قراردادی دو ساله رسما به الغرافه اضافه شد تا تجربه منحصر به فردی را در لیگ ستارگان قطر تجربه کند. در تیمی که دو اسپانیایی دیگر؛ یعنی خوسلو و رودریگو مورنو را هم در خط حمله می‌بیند.

2086823

گفتنی است الغرافه یکی از رقبای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان است که در هفته نخست با نتیجه ۳-۰ مقابل استقلال شکست خورد و چهاردهم آبان‌ماه میهمان پرسپولیس خواهد بود.

دیدگاه‌ها