کد خبر : 2072510 | 05 مهر 1403 ساعت 21:50 | 33.2K بازدید | 44 دیدگاه

هوای بخارا بارانی شد؛

اشک‌های ستاره شجاع تیم ملی فوتسال روی کفپوش آبی

ضربه پایانی و سرنوشت سجاد یوسف‌خواه، ستاره چپ پای تیم ملی فوتسال، با بدشانسی به تیرک عمودی اصابت کرد. یک شوت روپا و مهار نشدنی که راهی به گل نداشت و این به معنای پایان ماجراجویی تیم ملی در جام جهانی 2024 بود.

اشک‌های ستاره شجاع تیم ملی فوتسال روی کفپوش آبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران به شکل تراژدیک از صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی 2024 بازماند و با شکست چهار بر سه مقابل مراکش قهرمان آفریقا از آوردگاه بزرگ کنار رفت. مردان شمسایی که نیمه نخست را چهار بر یک به حریف واگذار کرده بودند، در بیست دقیقه دوم شمایل یک تیم قهرمان را داشتند و در قدرت بر حریف چیره شده بودند. ملی‌پوشان با گل‌های طیبی و اولاد قباد اختلاف را به یک گل رساندند. اما پس از آن هر چه به سوی دروازه عبدالکریم انبیا کوبیدند به در بسته خورد و سرانجام در ثانیه‌های پایانی صاحب یک ضربه پنالتی نقطه دوم شدند که آخرین لمس توپ مسابقه به شمار می‌رفت.

2086814

در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد وحید شمسایی تنها فرصت جبران را به سعید احمدعباسی، سالار آقاپور و یا مهدی کریمی بسپارد، او ضربه نقطه پنالتی را به چپ پای شوتزن تیم ملی؛ یعنی سجاد یوسف‌خواه سپارد. این بازیکن با جسارت تمام ماموریت گل کردن توپ را برعهده گرفت و در حال و هوایی که شمسایی با صدها گل ملی و باشگاهی توانایی تماشای این صحنه را نداشت، یوسف خواه پشت توپ ایستاد.

2086815

سجاد یوسف‌خواه با دورخیزی از فاصله ده متری تا دروازه عبدالکریم انبیا، این فرصت را داشت تا یک قهرمان و چهره اصلی میدان تبدیل شود. اما ضربه او به رغم اینکه بر خلاف مسیر دروازه‌بان مراکشی‌ها بود به تیرک عمودی سنگرتوری اصابت کرد و راهی به گل نداشت و این به معنای پایان ماجراجویی تیم ملی در جام جهانی 2024 بود.

دیدگاه‌ها