کد خبر : 2072501 | 06 مهر 1403 ساعت 05:14 | 5.4K بازدید | 4 دیدگاه

مقصد جالب سرخیو راموس: فوتبال کنار اهرام!

سرخيو راموس، مدافع سابق رئال مادرید در حال مذاکره با الزمالک مصر است و احتمال دارد تا هفته آینده به این تیم بپیوندد.

مقصد جالب سرخیو راموس: فوتبال کنار اهرام!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیشنهادات مختلف از سرتاسر دنیا اما سرخیو راموس، مدافع سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، همچنان بازیکن آزاد است و با تیمی به توافق نرسیده است.

طبق آخرین خبرهای نقل‌وانتقالاتی پیرامون او، یک مقصد عجیب و جالب توجه از لیگ مصر برای مطرح شده است. در این راستا، عمر زالوک، ایجنت معروف فوتبال مصر خبر از پیشنهاد باشگاه الزمالک، یکی از دو تیم برتر لیگ مصر به حساب می‌آید، به سرخیو راموس خبر داد. این ایجنت حتی مدعی شد راموس از پیشنهاد زمالک استقبال کرده و علاقه‌مند نشان داده، اما اختلافات مالی میان او و الزمالک وجود دارد.

این ایجنت در این خصوص گفت: "سرنوشت پیوستن راموس به الزمالک طی یک هفته آینده مشخص خواهد شد. این احتمال وجود دارد که راموس پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی فوتبال مصر، رسما به الزمالک بپیوندد."

این شایعات در حالی مطرح شده که موندو دپورتیوو چند روز پیش مدعی شد راموس پیشنهادات خوبی از لیگ برزیل داشته، اما عدم توافق بر سر مسائل مالی منجر به منتفی شدن انتقال او به سری آ برزیل بوده است. از این رو اینکه زمالک مصر بتواند راموس را از نظر مالی متقاعد به آمدن به لیگ مصر کند کمی سخت بنظر می‌رسد.

1993320

دیدگاه‌ها