کد خبر : 2072495 | 05 مهر 1403 ساعت 20:32 | 9K بازدید | 12 دیدگاه

فلسفه فوتبالی من متفاوت است

اورلیو: قهرمان لیگ یک‌ایم و باید خودمان را ثابت کنیم

سرمربی برزیلی تیم خیبر خرم آباد درباره وضعیت فنی این تیم پیش از دیدار با آلومینیوم اراک صحبت کرد.

اورلیو: قهرمان لیگ یک‌ایم و باید خودمان را ثابت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مارکو اورلیو، سرمربی تیم خیبر خرم آباد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک حضور پیدا کرد و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: از دکتر عبدی بابت دعوت برای قبول این سمت تشکر می‌کنم. این یک افتخار برای من است. بعد از آن از آقای مهاجری تشکر می‌کنم که این باشگاه را به این موقعیت خوب رسانده. فردا یک بازی خیلی مهم داریم. احترام زیادی برای آلومینیوم اراک قائل هستیم.

او ادامه داد: توانایی‌های خوب آنها را می‌دانیم، سرمربی و بازیکنان خوبی دارند. ما فهمیدیم که برای کسب اولین پیروزی در لیگ تشنه هستند. از نگاه ما، تیم آمادگی خوبی برای بازی فردا دارد و بازیکنان خیلی انگیزه دارند. یک رقابت خوب را بین بچه‌ها شاهد بودیم.

اورلیو در توضیح وضعیت آمادگی بازیکنانش تاکید کرد: ما اعتماد به نفسش را داریم که یک بازی خوب داشته باشیم. ما مهران احمدی را نداریم و مصدوم است و با بقیه بازیکنان آمده‌ایم که جای خالی او را پر کنیم.

او که حالا به جای رضا مهاجری در تیم خیبر خرم آباد فعالیت خواهد کرد، درباره تفکرات و فلسفه فوتبالی خود گفت: هر مربی جدید فلسفه جدیدی دارد و البته که فلسفه‌ام را قدم به قدم پیاده می‌کنم. قطعا من استایل کوچ خودم را دارم و قطعا سبک بازی من اندکی متفاوت است. من مطمئن هستم که می‌توانیم شرایط را بهبود ببخشیم. در ابتدا بازیکنان با فلسفه جدید آشنا می‌شوند و خیلی زود هواداران تفاوت را خواهند دید. قطعا من از چیزهایی استفاده می‌کنم که استفاده نمی‌شده. این تیم قهرمان لیگ یک شده و چیزهای زیادی دارد که در لیگ برتر به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها