کد خبر : 2072493 | 05 مهر 1403 ساعت 20:27 | 48K بازدید | 31 دیدگاه

عمران‌زاده: الآن فکر و ذکر من فقط چادرملو است

خودداری مربی استقلالی از صحبت درباره دربی

حنیف عمران زاده ابراز امیدواری کرد که بازیکنان چادرملو اردکان بتوانند فردا به هواداران عیدی خوبی بدهند.

خودداری مربی استقلالی از صحبت درباره دربی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مهم هفته ششم لیگ برتر، فردا تیم فوتبال چادرملو اردکان در زمین خود به مصاف مس رفسنجان می‌رود. مسعید اخباری، سرمربی جوان چادرملو به دلیل دریافت کارت زرد در بازی قبل، دو اخطاره شد و این دیدار را از دست داد.

با توجه به غیبت اخباری، این عمران زاده بود که راهی نشست خبری پیش از بازی شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. حنیف از انگیزه‌های بازیکنان چادرملو برای پیروزی در بازی فردا گفت و البته از هر گونه اظهارنظر در خصوص دربی پایتخت خودداری کرد.

عمران زاده ابتدا با سوالی در خصوص بازیکنان غایب تیمش در بازی با مس صحبت کرد و گفت: یکی از بازیکنان ما، به نام محمدحسین فلاح، مصدوم بوده و محمد پاپی هم محروم است.

او در خصوص شرایط چادرملو نیز گفت: وضعیت تیم خوب است و توانستیم هفته قبل یک بازی خیلی خوبی را انجام بدهیم و همگی دیدند و تحسین کردند. در زمین تیم استقلال خوزستان توانستیم امتیاز خوبی کسب کنیم و تیم در شرایط مناسبی قرار دارد. فردا باید مقابل تیمی باتجربه و بازیکنانی اسمی بازی کنیم. مربی این تیم هم شخصیت و دانش بالایی دارد و مثل ما روی زمین فوتبال بازی می‌کند. امیدوارم هواداران فردا شاهد بازی خوبی باشند و با کمک آن‌ها بتوانیم سه امتیاز شیرین کسب کرده و تقدیم‌شان کنیم.

مربی چادرملو اردکان در خصوص اشتباهات داوری به ضرر تیمش نیز می گوید: درباره داوری باید بگویم که این موضوع یک بحث جداگانه است. متأسفانه سال گذشته هم ما در داوری با مشکلاتی مواجه بودیم و امسال نیز شرایط به گونه‌ای رقم خورد که در سه هفته نخست اول گل‌هایی ناحق دریافت کردیم. در بازی آخر هم سرمربی ما به ناحق دو کارته شد. ایشان فقط به کمک‌داور گفته بود که سر بازیکن ما شکسته و در حال خونریزی است، اما متأسفانه کمک‌داور این مسئله را جدی نگرفت و این ماجرا باعث شد که آقای اخباری بدون دلیل کارت گرفته و بازی با مس رفسنجان را از دست بدهد. به نظر من این موضوع فردا به ضرر ما خواهد بود چون سرمربی را کنارمان نداریم.

2062213

سپس یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری درباره شهرآورد روز گذشته پایتخت از عمران زاده پرسید و اینکه نظر او به‌عنوان پیشکسوت استقلال درباره وضعیت این تیم و درخواست هواداران برای برکناری نکونام چیست، پاسخ داد: سوال شما برای من محترم است، ولی اکنون لوگوی چادرملو روی سینه من بوده و تحت قرارداد این باشگاه هستم. در حال حاضر، تمام فکر و ذکر من تیم چادرملو اردکان است. من همواره احترام زیادی برای هواداران استقلال قائلم و آن‌ها تاج سر من هستند، اما باید بگویم که در حال حاضر، تعهد کاری، شرف و وجدان من ایجاب می‌کند که اکنون فقط درباره تیم چادرملو صحبت کنم.

عمران زاده در پایان و درباره میزبانی و حمایت هواداران گفت: تماشاگران یار دوازدهم ما هستند و همانطور که آقای اخباری چندباری اصرار کردند که حتما در خانه خودمان میزبان باشیم. با درایت استاندار محترم، رئیس هیئت فوتبال و مسئولین استان این اتفاق افتاد و امیدواریم که فردا هم هواداران سنگ تمام بگذارند و استادیوم را پر کنند. از دقیقه یک تا 90 تیم را تشویق کنند تا بازیکنان با آرامش بیشتری در زمین بازی کنند و انشاءالله بتوانیم سه امتیاز شیرین به هواداران‌مان بدهیم.

دیدگاه‌ها