کد خبر : 2072491 | 05 مهر 1403 ساعت 20:09 | 18.5K بازدید | 12 دیدگاه

اراکی‌ها مثل دربی از ما حمایت کنند؛

حسینی: با دل و جانمان بازی می‌کنیم

سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد که بتوانند مقابل خیبر به برتری برسند.

حسینی: با دل و جانمان بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته ششم لیگ برتر عنوان کرد: هفته سختی را داشتیم. با توجه به اینکه نسبت به سال گذشته امتیازات خوبی جمع نکردیم، سعی داشتیم تمرینات سخت و خوبی را پشت سر گذاشتیم. بچه‌های ما با دل و جان کار می‌کنند و برنامه‌ریزی خوبی برای دیدار با خیبر داشتیم.

ویدئو: 354201

او ادامه داد: بچه‌های ما کاملا توجیه هستند که در این مسابقه چه نمایشی داشته باشند و چطور بازی کنند. خیلی به تیم امیدوار هستم و مطمئنا می‌توانند با یک بازی خیلی خوب و قدرتمندانه دل هوادارانمان را شاد کنند.

سرمربی آلومینیوم یادآور شد: مردم اراک مثل دیشب که بازی دربی در این شهر برگزار شد، به این مسابقه توجه داشته باشند. نمی‌گویم حتما مثل آن مسابقه، ولی دوست دارم هواداران از آلومینیوم حمایت کنند که این تیم برای مردم خوب شهر اراک است.

حسینی تاکید کرد: با توجه به اعتقاد و ایمانم نسبت به بازیکنان مطمئنا از این پیچ سخت عبور می‌کنند و اطمینان دارم. انتقاد کردن کار خیلی راحتی است و خیلی راحت می‌توانیم این کار را انجام بدهیم، ولی باید از این جوانان حمایت کنیم، چون بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند.

او تصریح کرد: بازی‌هایی هم که انجام دادیم، خوب بوده و آنقدر که بازیکنان ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند، نتوانستند امتیاز بگیرند. نتیجه نشان دهنده کیفیت ما نیست، وگرنه کیفیت آلومینیوم خوب بوده، ولی فعلا از نظر امتیازی و جدولی به خواسته خودمان نرسیدیم. مطمئنا با امتیاز و کار خوب تیم ما به جایگاه خودش برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها