کد خبر : 2072482 | 05 مهر 1403 ساعت 19:00 | 66.8K بازدید | 287 دیدگاه

سرمربی تیم‌ملی، توان صحبت کردن نداشت؛

شمسایی: جام برای ما تمام شد، حرفی برای گفتن نیست

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از شکست و حذف مقابل مراکش، بهترین تیم جهان، مصاحبه کوتاهی را با خبرنگاران داشت.

شمسایی: جام برای ما تمام شد، حرفی برای گفتن نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران با نتیجه چهار بر سه مغلوب مراکش، بهترین تیم دنیا شد و در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از رقابت‌ها کنار رفت. این خداحافظی زودهنگام در شرایطی رقم خورد که علاوه بر نمایش ضعیف تدافعی، بدشانسی نیز چاشنی ناکامی تیم ملی بود. وحید شمسایی، سرمربی ایران، با سیمایی ناراحت به خبرنگاران پاسخ داد: به مراکش بابت پیروزی تبریک می‌گویم. در این مسابقه دو نیمه متفاوت داشتیم؛ بسیار بد در نیمه اول و سوار بر بازی در نیمه دوم. اگر گل نزنی و از موقعیت‌های گلزنی استفاده نکنی، این اتفاق می‌افتد.

شمسایی در بخش پایانی صحبت‌هایش ادامه داد: جام برای ما تمام شد و حرفی برای گفتن نیست. سرمربی تیم ملی ایران ضمن بیان این جمله تصریح کرد: از مردم ایران که پشتوانه اصلی من هستند، عذرخواهی می‌کنم. با تمام وجود تلاش کردیم، اما قسمت نبود. این اتفاق هم بخشی از زندگی است و نمی‌توان کاری کرد. امیدوارم قهرمانی به تیمی برسد که شایسته جام است.

2086766

تیم ملی فوتسال زیر نظر وحید شمسایی، در ده مسابقه رسمی در جام ملت‌های آسیا و مرحله گروهی جام جهانی، رکورد 100 درصد پیروزی را برجای گذاشته بود که برابر مراکش پایان یافت.

دیدگاه‌ها