کد خبر : 2072476 | 05 مهر 1403 ساعت 18:35 | 71.5K بازدید | 155 دیدگاه

پشت به صحنه پنالتی و شادی حریف؛

شمسایی طاقت دیدن حذف را نداشت(عکس)

سرمربی تیم ملی فوتسال پنالتی لحظه آخری مقابل مراکش را تماشا نکرد.

شمسایی طاقت دیدن حذف را نداشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران با وجود صعود قاطعانه از دور گروهی جام جهانی ازبکستان که سه پیروزی متوالی به دست آورد، امروز در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها نمایش دور از انتظار و ضعیفی ارائه داد و در دیداری که انتظار می‌رفت به برتری برسد، نتیجه را واگذار کرد و نتوانست برخلاف ادوار اخیر به جمع 8 تیم نهایی برسد.

وحید شمسایی که یک نائب قهرمانی و یک قهرمانی در جام ملت‌ها دارد و پنج ماه قبل کاپ آسیا را بالای سر برده بود، امید داشت تا شاگردانش را در جام جهانی 2024 ازبکستان به مراحل بالا برساند و حتی افتخار هشت سال پیش که تیم ملی به سومی رسید را بهبود ببخشد و فینالیست شود، اما حذف زودهنگامی تجربه کرد و امروز هم طاقت شکست تیمش قبل از رسیدن به جمع 8 تیم را نداشت.

کاپیتان پرافتخار پیشین تیم ملی فوتسال ایران که پس از هدایت ستاره‌های ملی‌پوش امید زیادی به کسب موفقیت در جام جهانی داشت، روز تلخی را پشت سر گذاشت و درحالی‌که شاگردانش با یک گل از مراکش پیش افتادند، با دریافت 4 گل کامبک خورد و فقط دو گل را جبران کرد.

آخرین شانس ملی پوشان فوتسال ایران برای به تساوی کشیدن بازی با مراکش در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، پنالتی لحظه آخری از نقطه دوم بود که با وی‌ای‌آر به دست آمد، ولی وحید شمسایی طاقت تماشای این صحنه را نداشت.

استرس بالایی که شمسایی متحمل می‌شد، کاری کرد تا او روی خود را از صحنه پنالتی برگرداند و نظاره‌گر گل یا از دست رفتن موقعیت نباشد که برخورد توپ به تیرک، صعود مراکش و جشن بازیکنان این تیم هم از چشم سرمربی تیم ملی ایران که روی خود را از صحنه برگردانده بود، دور ماند.

2086754

دیدگاه‌ها