کد خبر : 2072472 | 05 مهر 1403 ساعت 18:16 | 3.7K بازدید | 5 دیدگاه

باید مثل یک خانواده باشیم

تارتار: هدفم رقابت با مدعیان است

مهدی تارتار می‌گوید تیمش برای جا نماندن از مدعیان باید هوادار را شکست دهد.

تارتار: هدفم رقابت با مدعیان است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان، در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با هوادار حضور یافت و در مورد این دیدار صحبت‌های خود را مطرح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* صحبت‌های ابتدایی؟

بازی فردا می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های امسال ما باشد. تیم هوادار با توجه به شرایطی که در جدول دارد، می‌تواند کار را برایمان سخت کند. پنج بازی قبلی این تیم را آنالیز کردیم. تیم بسیار سخت‌کوشی هستند و از فضاهای ایجاد شده به خوبی استفاده می‌کنند و باید خیلی هوشیار باشیم. اگر نخواهیم به بازی فردا قوی نگاه کنیم، قطعا تنبیه خواهیم شد.

* راهکار برای کسب پیروزی؟

صحبت‌های لازم را با بازیکنان انجام دادیم و بازیکنان هم انصافا در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادند و ما خیلی به آنها امیدواریم. با تمام وجود بازی خواهیم کرد و ضمن احترام به کادر فنی هوادار و مهدی رحمتی عزیز، فقط برای برد بازی می‌کنیم و انشالله بتوانیم به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم.

* هوادار؛ تیم کم مهره یا سختکوش؟

عرض کردم واقعا تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان هستند که کادر فنی خوبی هم دارند. فکر می‌کنم در اصل مشکل هوادار دیر جمع شدن آنها بود. این تعطیلات به آنها کمک کرد و برابر فولاد خیلی خوب بازی کردند و بدشانس بودند شکست خوردند. ما به هیچ وجه این بازی را دستکم نخواهیم گرفت و هدفمان رسیدن به جمع مدعیان است.

* هدف این فصل گل گهر؟

با توجه به تیمی که جمع شده، تیم خوب و یکدستی داریم، هدفمان رقابت با تیم‌های مدعی است و برای جا نماندن از مدعیان باید برنده باشیم و برای برد باید همسو و همدل و پرتلاش و در اصل یک خانواده باشیم که با تمام وجود برای همدیگر بازی کنیم.

دیدگاه‌ها