کد خبر : 2072454 | 05 مهر 1403 ساعت 16:24 | 15.4K بازدید | 9 دیدگاه

باخت یعنی قدم به عقب

فونسکا: بازی فردا از دربی خطرناک‌تر است

پائولو فونسکا اهمیت فراوان بازی فردا با لچه را یادآور شد و گفت که باید هر طور شده سه امتیازها را جمع کنند.

فونسکا: بازی فردا از دربی خطرناک‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از پیروزی دلچسب و حیاتی در دربی برابر اینتر به بازی با لچه رسیده است. فردا شب در سن‌سیرو روسونری میزبان تیم هفدهم جدول است و می‌خواهد به سومین برد متوالی خود در سری آ دست یابد.

پائولو فونسکا که با برد دربی از خطر اخراج فرار کرد، در مورد اهمیت بازی فردا گفت: «این مسابقه بسیار مهم است. ما باید تایید کنیم که در حال پیشرفت هستیم. باید سه امتیاز بازی‌های بعدی را به دست آوریم و این به ما انگیزه بیشتری در کورس قهرمانی خواهد داد. با این حال، بازی بعد از دربی همیشه بازی خطرناکتری است و ما باید مواظب باشیم. ما نمی‌توانیم اشتباه کنیم و دیگر نمی‌خواهم به دربی فکر کنم، زیرا بازی بعد از خروج ما از ورزشگاه به پایان رسید. در حال حاضر ریکاوری ذهنی تیم از هر چیزی مهم‌تر است.»

مربی پرتغالی در در مورد موراتا و لیائو گفت: «موراتا کوفتگی داشت و شرایط او باید ارزیابی شود. فردا بهتر می‌توان در مورد شرایط او حرف زد. ما به صورت اختصاصی با لیائو کار می‌کنیم. او می‌تواند بهتر بازی کند، اما او در حال رشد است و در دربی نیز سه شانس خوب داشت. لیائو می‌تواند بازیکنی تعیین کننده در این فصل باشد.»

2071652

فونسکا در مورد جانشین موراتا در ترکیب گفت: «فکر می‌کنم یوویچ مهاجمی با ویژگی‌های موراتا نیست. شاید لوفتوس چیک بتواند در این پست بازی کند. آبراهام نیز انرژی زیادی دارد و مهم است که این انرژی را به زمین ببرد و به تیم نیز انتقال دهد. او حتی در تمرین هم این کار را انجام می‌دهد. من سعی می‌کنم همیشه تعادل را برقرار کنم. بدیهی است که یک مسابقه می‌تواند به اعتماد به نفس یک بازیکن کمک کند. اگر فردا برنده نشویم، یک قدم به عقب بزرگ است. جو مثبت مهم است، اما همچنین درک دربی نیز اهمیت دارد. فوتبال همین است و این فضا را درک می‌کنم. هواداران همیشه برد می‌خواهند و به همین دلیل وقتی اوضاع خوب است، تشویق می‌کنند و وقتی بد است، نه.»

فونسه‌کا افزود: «سیستم چرخشی؟ من دوست دارم این کار را انجام دهم چون به همه بازیکنان ایمان دارم. اما الان زمان تغییرات زیاد نیست. اکنون زمان تثبیت تیم است. ما بازی‌های زیادی داریم و نمی‌توانیم همیشه با همان نفرات بازی کنیم. فکر می‌کنم وقتی یک تیم واقعی شویم، تغییر دادن بازیکنان راحت‌تر است.»

مربی میلان در مورد انتخاب مدافعان گفت: «گابیا بازی می‌کند چون لیاقت آن را دارد، هرچند که یکی از قوی‌ترین‌ها در کار با توپ نیست. اما او تیم را بسیار خوب هدایت می‌کند، می‌داند کی باید جلو برود و چه زمانی باید عقب بماند. او سبک بازی خوبی دارد و به صورت منطقه‌ای بازی می‌کند که بسیار خوب است. فردا او و توموری بازی خواهند کرد، سپس باید ببینیم با بایرن چه خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها