کد خبر : 2072446 | 05 مهر 1403 ساعت 15:53 | 36.9K بازدید | 61 دیدگاه

آینده‌نگری فلیک

شزنی در فهرست لیگ قهرمانان بارسلونا

بارسلونا فقط نام دو دروازه‌بان را برای فهرست لیگ قهرمانان خود رد کرده بود و به این ترتیب می‌تواند نام شزنی را بدون مشکل به یوفا ارائه دهد.

شزنی در فهرست لیگ قهرمانان بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا فقط دو دروازه‌بان را در لیست A خود به یوفا معرفی کرده بود و این به آنها اجازه می داد در صورت آسیب دیدگی طولانی مدت یک دروازه‌بان، یکی دیگر را جایگزین کنند.

بارسلونا وقتی قرار بود بازیکنانش را برای لیگ قهرمانان به یوفا معرفی کند، محتاط بود. در مورد دروازه‌بان‌ها، بارسا چهار دروازه‌بان، تراشتگن، اینیاکی پنیا، آسترالاگا و کوچن را داشت، اما فقط گلر آلمانی و پنیا در لیست A حضور دارند. دو نفر دیگر بخشی از لیست B هستند. این به بارسا اجازه می‌دهد گلری دیگری را به جای تراشتگن مصدوم قرار دهد. اگر در نهایت بارسا بتواند شزنی را جذب کند که به نظر قطعی است، او می‌تواند بدون مشکل در لیگ قهرمانان به میدان برود.

طبق قوانین یوفا چنانچه در فهرست اصلی جای خالی باشد، بارسا می‌تواند یک دروازه‌بان دیگر را جایگزین کند. در این مورد آسیب یا بیماری مورد نظر باید بیش از 30 روز طول بکشد. در مورد تراشتگن، اگرچه آنها به طور رسمی زمان غیبت او را اعلام نکرده‌اند، این دوری حدود هشت ماه خواهد بود. گلر آلمانی دوشنبه گذشته به دلیل پارگی کامل تاندون کشکک زانوی راست خود تحت عمل جراحی قرار گرفت. بنابراین همه چیز نشان می‌دهد که او در این فصل دیگر به میدان نمی‌رود.

دیدگاه‌ها