کد خبر : 2072444 | 06 مهر 1403 ساعت 04:03 | 9.1K بازدید | 3 دیدگاه

من یک داور تازه‌وارد بودم

گواردیولا گفت به تو نشان می‌دهم بارسا یعنی چه!

داور قدیمی فوتبال اسپانیا خاطره جالبی از اولین روز قضاوتش برای بارسا و رویارویی‌اش با پپ گواردیولا تعریف کرد.

گواردیولا گفت به تو نشان می‌دهم بارسا یعنی چه!

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو پرز بورول، داوری با بیش از ۲۰۰ سابقه قضاوت در لالیگا، در رادیو مارکا به یادآوری اولین باری که برای تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو داوری کرده است، پرداخت.

او گفت: «در اولین بازی‌ام در برنابئو، می‌دانید چه کسی را اخراج کردم؟ فرناندو هیرو. در اولین بازی‌ام برای بارسلونا، می‌دانید چه کسی را اخراج کردم؟ گواردیولا. و در اولین بازی‌ام برای اتلتیکو مادرید، این اتفاق با کیکو افتاد. چرا؟ چون در سال اول، گاهی اوقات تیم‌های بزرگ تو را به عنوان یک تازه وارد می‌دیدند و بنابراین باید دندان‌هایت را نشان می‌دادی.»

2086684

سپس بورول به خاطره‌اش از گواردیولا در اولین قضاوتش برای بارسا، اشاره کرد: «من چیزی برای پنهان کردن ندارم. گواردیولا به من گفت، تو به‌زودی می‌فهمی بارسا یعنی چه و این را به تو نشان خواهم داد. این عین جمله‌اش بود. آن بازی اویدو - بارسا بود و من فقط ۴ یا ۵ بازی در لیگ سوت زده بودم و بازی برایم به خوبی پیش نمی‌رفت. از آن روزهایی بود که تازه وارد لیگ برتر شده‌ای و اوضاع بد است. یک پنالتی و اخراج هم داشتم. کوتو، مدافع بارسا، را اخراج کردم. او فکر کرد که پنالتی گرفته‌ام، به همین خاطر توپ را با دست گرفت و چون پنالتی را اعلام نکرده بودم، کارت زرد دوم را نشان دادم و او را اخراج کردم.»

دیدگاه‌ها