کد خبر : 2072432 | 05 مهر 1403 ساعت 14:41 | 37.7K بازدید | 22 دیدگاه

حساب ویژه روی متئوس نونز

پپ انتخاب کرد: بازیکنی که جانشین رودری می‌شود

هافبک اسپانیایی سیتی احتمالا در تمام فصل به دلیل پارگی رباط زانو دور از میادین خواهد ماند و پپ گواردیولا باید به فکر جانشین برای او باشد.

پپ انتخاب کرد: بازیکنی که جانشین رودری می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی این فصل را هم طوفانی شروع کرده است و با یک امتیاز بیشتر از لیورپول صدرنشین است، اما در تساوی 2-2 برابر آرسنال، سیتی مهره ارزشمندش رودری را به دلیل مصدومیت از دست داد.

اکنون دغدغه پپ و منچسترسیتی این است که چه کسی جایگزین این بازیکن اسپانیایی می‌شود. انتخاب در حال حاضر پیچیده است، زیرا رودری در پست خود بهترین در جهان است، اما مشکل اصلی از این واقعیت ناشی می‌شود که سیتی هیچ بازیکن تخصصی برای پست هافبک دفاعی ندارد.

با این حال در انگلیس می‌گویند که متئوس نونز فعلا بیشترین شانس را برای این مهم دارد.

2086643

نونز که یک سال پیش به سیتی پیوست، همیشه از رودری به عنوان یک الگو یاد کرده است: «در وولوز بیشتر به عنوان وینگر بازی می‌کردم و سال گذشته در سیتی نیز بیش از 10 بازی وینگر بودم اما زمانی که در اسپورتینگ بازی می‌کردم اغلب هافبک دفاعی بودم. اکنون به بازی در همه پست‌ها عادت کرده‌ام. از دست دادن رودری یک ضربه بزرگ است، چون بهتر از او در دنیا نیست اما هر کسی جای او در زمین باشد عملکرد خوبی خواهد داشت.»

نونز ادامه داد: «فصل قبل ما نشان دادیم که اگر بازیکنی بیرون باشد، بازیکن دیگری داریم که آماده است جای او را پر کند و کیفیت زیادی برای بازی دارد. همین اتفاق برای ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه رخ داد و ما همچنان موفق به پیروزی شدیم. امسال هم می‌دانم که همین اتفاق خواهد افتاد.»

2086644

البته نونز از زمانی که از وولوز به منچسترسیتی پیوست، فقط 9 بار فیکس بازی کرد، اما گواردیولا در مواردی از او به عنوان بازیکنی "بی‌نظیر" یاد کرده است. سرمربی کاتالان یک بار در مورد نونز گفت: «او ویژگی‌های خاصی دارد که تعداد کمی از بازیکنان دارند. او در فضاهای خالی و در مراحل انتقال توپ از دفاع به حمله باورنکردنی است. او هنوز چیزهایی برای یادگیری و پیشرفت دارد. گاهی اوقات سازگاری بازیکنان با تیم جدید چندان آسان نیست.»

یک فصل کامل جلوی روی سیتی و پپ قرار دارد و او نونز را در پست رودری امتحان خواهد کرد. سپس باید دید او تا چه اندازه می‌تواند جای خالی بهترین هافبک دفاعی دنیا را پر کند.

2086646

دیدگاه‌ها