کد خبر : 2072425 | 05 مهر 1403 ساعت 14:06 | 12.6K بازدید | 33 دیدگاه

آغاز مذاکرات: دوناروما باید اسطوره پاریس شود

انزو رایولا، مدیر برنامه جانلوییجی دوناروما، از آغاز مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با پاری سن ژرمن خبر داد.

آغاز مذاکرات: دوناروما باید اسطوره پاریس شود

به گزارش "ورزش سه"، دوناروما در سال ۲۰۲۱ و پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه میلان تصمیم گرفت که به دوران طولانی حضورش در این تیم خاتمه دهد و با امضای قراردادی راهی پاری سن ژرمن شد تا تجربه بازی در لیگ فرانسه را به دست آورد و امیدوار بود که بتواند با این تیم در لیگ قهرمانان هم موفق باشد.

او حالا سه سال است که به عنوان دروازه‌بان شماره یک پی‌اس‌جی به میدان می‌رود و افتخارات بسیاری را هم با این تیم کسب کرده، اما هنوز نتوانسته است لیگ قهرمانان را برای آنها به ارمغان بیاورد. با این حال، به نظر می‌رسد که قرار هم نیست به این زودی پاریس را ترک کند و مایل است که همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

در چند هفته اخیر شایعاتی درباره تلاش پی‌اس‌جی برای امضای قرارداد جدید با این ستاره ایتالیایی به گوش می‌رسید و حالا مدیر برنامه او هم تایید کرده که قرار است به زودی قرارداد فعلی او با این باشگاه فرانسوی تمدید شود و او همچنان به عنوان سنگربان اصلی در زمین حضور خواهد داشت.

رایولو در گفت‌وگو با توتو اسپورت در این باره اظهار داشت: «دوناروما این شایستگی و توانایی را دارد که در پاری سن ژرمن به یک اسطوره تبدیل شود. ما مدتی است که مذاکرات درباره امضای قرارداد جدید را با مدیران این باشگاه آغاز کرده‌ایم. طرف ما علاقه زیادی به ماندن در پی‌اس‌جی دارد و مدیران این باشگاه هم مشتاق حفظ دوناروما هستند.»

دیدگاه‌ها